تاریخ: ۱۳۹۶/۲/۲۷
روابط عمومی پل ارتباط متقابل مردم با سازمان است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی همزمان با روز ارتباطات در دیدار با دست اندرکاران روابط عمومی هلال احمر استان گفت:در ارتباط با مردم همیشه باید شان وکرامت آنان حفظ شود و روابط عمومی به عنوان پل ارتباط متقابل میان مردم وسازمان وظیفه انعکاس نظرات ومهندسی افکار عمومی را برعهده دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی همزمان با روز ارتباطات در دیدار با دست اندرکاران روابط عمومی هلال احمر استان گفت:در ارتباط با مردم همیشه باید شان وکرامت آنان حفظ شود و روابط عمومی به عنوان پل ارتباط متقابل میان مردم وسازمان وظیفه انعکاس نظرات ومهندسی افکار عمومی را برعهده دارد.
دکتر سید مجتبی احمدی با تبریک این روز به همه فعالان عرصه ارتباطات وروابط عمومی اظهار کرد:موضوع اطلاع رسانی وارتباط موثر با مردم در همه سازمانها از اوجب واجبات است وبرای خانواده بزرگ بشردوستانه هلال احمر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه جایگاه روابط عمومی در ساختار سازمانها با شان واهمیت شایسته آن متناسب نیست افزود:روابط عمومی صرفا مدافع سازمان نیست بلکه می بایست رسالت انتقال افکار عمومی را نیز ایفا نماید.
مجتبی محمودی ، مدیر روابط عمومی وارتباطات مردمی هلال احمر خراسان رضوی نیز در این دیدار ضمن سپاس ،اظهار کرد:اعتماد وهمدلی میان مدیران ارشد مجموعه وروابط عمومی از مهمترین ارکان موفقیت این بخش در هرنهاد است.
در خاتمه این نشست صمیمانه ،با اعطای لوح تقدیر و شاخه های گل وشیرینی ،از تلاش شبانه روزی عوامل روابط عمومی هلال احمر در ایام طرح نوروز وحادثه زلزله سفید سنگ خراسان رضوی ،تقدیر شد.