حوزه خزانه داری دارای واحدها و ادارات ذیل می باشد: الف) اداره حسابداری و تنظیم حسابها ب ) اعتبارات ج) اداره دریافت و پرداخت د)ممیزی اسناد االف )شرح وظایف اداره حسابداری و تنظیم حسابها : 1 – حسابداری و تنظیم حسابهای اعتبارات تملک داراییهای ملی و استانی و اعتبارات بودجه اختصاصی و بودجه درآمد داخلی 2- تهیه صورتهای مالی جاری و ارائه آن به خزانه داری کل و مجمع استان 3- تهیه گزارشات درآمدی استان و ارسال به جمعیت مرکز 4- پیگیری وصول به موقع درآمدها ب)اعتبارات شامل: کارشناس اعتبارات : تامین اعتبار اولیه درخواست خریدبر آورد اعتبار مورد نیاز ساختمان در حال ساخت و تامین اعتبار به هزینه قطعی اسناد ج) ممیزی اسنادشامل: 1-ممیزی اسناد جاری 2- ممیزی اسناد درآمدی 3- ممیزی اسناد تملک داراییهای سرمایه ای (عمرانی و خرید تجهیزات) ج) اداره دریافت و پرداخت: 1) حسابداری دریافت و پرداخت که مراحل آن به شرح ذیل می باشد: الف) تنظیم لیستهای (کشیک، اضافه کاری،ماموریت) توسط واحدهای مربوطه و تایید مدیرعامل ب) ارجاع مدیرعامل به خزانه داری – امور مالی- مسئول دریافت حقوق و دستمزد و تنظیم لیست خلاصه شده ج) تایید مجوز خزانه داری – ارجاع به واحد کامپیوتر –تنظیم فیش حقوقی و پرداخت متقاضی(کارمند) 2- تحصیلدار
3- بایگان اسناد مالی
|