امروز: ۱۴۰۳/۲/۲۶
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ‏ بارالها درود و رحمت فرست بر على بن موسى الرضا پسنديده پيشواى پارسا و منزه وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ و حجت تو بر هر كه روى زمين است و هر كه زير خاك بسيار راستگو و شهيد صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ‏ درود و رحمتى فراوان و كامل و با بركت و متصل و پيوست و پياپى و دنبال هم همچون بهترين رحمتى كه بر يكى از اوليائت فرستادى.
لیست مطالب
برخورد اتوبوس با کامیون در شهرستان داورزن 27 مصدوم برجای گذاشت.
سرپرست نمایندگی جمعیت هلال احمر داورزن از برخورد اتوبوس با کامیون در محور شاهرود به داورزن خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۱ ساعت ۱۹:۲۱

اجرای طرح یلدانه برای کودکان بی سرپرست
یلدا متفاوت در هلال احمر شهرستان به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان داورزن ملیحه وطن، از طرح یلدانه 1400درکنار کودکان بی سرپرست خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۳۰ ساعت ۱۲:۳۰

شب یلدا 1400در کنار امدادگران جمعیت هلال احمر داورزن
طرح یلدانه با حضور امدادگران در شب یلدا برگزار شد. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان داورزن ملیحه وطن، از برگزاری طرح شب یلدا در کنار امدادگران پایگاه جاده ای شهدای کاهک خبر داد
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۳۰ ساعت ۸:۰

زلزله داورزن بدون خسارت
بیدارباش مردم کنار آتش و آماده باش امدادگران تا صبح وقوع 4 زمین لرزه در شهرستان داورزن و حوالی ریوش اگرچه موجب نگرانی مردم شد و آنها را راهی کوچه و خیابان کرد اما طبق ارزیابی امدادگران هلال احمر که تا صبح در کنار مردم بودند این زلزله ها هیچگونه خسارت جانی و مالی نداشت.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۲۳ ساعت ۲۱:۳۰

روز جهانی داوطلب؛ روز بزرگداشت خدمت مومنانه
روز جهانی داوطلب نوع دوستی در جامعه را ترویج می کند . به ملیحه وطن، ۱۴اذر ماه روز جهانی داوطلب ،از سوی سازمان ملل متحد با هدف توسعه اجتماعی و اقتصادی جوامع نامگذاری شده است.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۱۶ ساعت ۱۶:۴۲

واژگونی خودرو سمند در داورزن دو مصدوم برجای گذاشت.
سرپرست نمایندگی جمعیت هلال احمر داورزن از واژگونی خودروی سمند در محور شاهرود به داورزن خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۱۴ ساعت ۲۲:۲۵

بازدید از دومعلول در شهرستان داورزن
خدمت به معلولین وظیفه همه مردم و بخش های دولتی و غیر دولتی است . به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان داورزن ملیحه وطن، بازدید از خانواده های دو معلول خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۱۳ ساعت ۱۶:۱۹

برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی ویژه مدارس شهرستان داورزن
بیست و سومین مانور سراسری امادگی در برابر زلزله در مدارس شهرستان داورزن برگزار شد. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان داورزن ملیحه وطن، از بیست سومین مانور سراسری امادگی در برابر زلزله در مدارس شهرستان داورزن خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۱۰ ساعت ۱۷:۲۹

تقدیر از اعضاداوطلبان جمعیت هلال احمرداورزن در مراسم شبی با قران
مراسم شبی با قران در روستا صدخرو برگزار شد. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان داورزن ملیحه وطن، از مراسم شبی با قران در روستای صدخرو خبر داد .
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۷ ساعت ۶:۴۳

اولین یادواره شهدای جهادگر با حضور اعضا جوانان
یادواره شهدا سه شهید جهادگر در مصلی شهرستان داورزن برگزار شد . به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان داورزن ملیحه وطن، از حضور جوانان در اولین یادواره شهدای سه شهید جهادگر شهرستان داورزن خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۷ ساعت ۶:۴۱