پربیننده‌ترین ها
گفتگو
اوقات شرعی

لیست مطالب
وضعیت مطلوب پایگاه های امدادونجات شهرستان‌های جنوبی خراسان رضوی
رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از وضعیت مطلوب پایگاه های ثابت امدادونجات شهرستان‌های جنوبی استان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۹ ساعت ۱۱:۴۵

خطر انفجار خودرو حامل گاز مایع رفع شد
رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی(EOC) از برطرف شدن خطر انفجار خودرو حامل گاز مایع در محور رشتخوار- تربت حیدریه که دچار واژگونی شده بود، خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۷ ساعت ۱۳:۲۱

در چهارمین روز سال جدید؛:
نجاتگران هلال احمر به 12 مصدوم حوادث رانندگی خراسان رضوی امداد رساندند
رئیس مرکز کنترل و عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به وقوع 3 حادثه واژگونی خودرو در سه محور استان، گفت: نجاتگران هلال احمر به 12 مصدوم حوادث رانندگی خراسان رضوی امداد رساندند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۴ ساعت ۱۲:۱۶

30 خط تلفنی سامانه 112 هلال احمر خراسان رضوی به صورت همزمان فعال است
رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: روزانه به طور میانگین هزار و پانصد تماس با سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گرفته می‌شود که متأسفانه بیش از 80 درصد این تماس‌ها مزاحمت تلفنی و تداخل تلفنی دیگر دستگاههای امدادی با سامانه 112 بوده است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱ ساعت ۱۰:۳۵

هلال احمر به 2 مصدوم واژگونی پراید امدادرسانی کرد
رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی (EOC) از امدادرسانی نیروهای امدادی این جمعیت به 2 مصدوم واژگونی پراید در محور فیض آباد به بجستان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱ ساعت ۱۰:۱۸

امدادرسانی به 40 حادثه دیده برخورد اتوبوس با دکل برق
رئیس مرکز کنترل وهماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی کفت:امدادگران هلال احمر فیروزه به 40 حادثه دیده برخورد اتوبوس مسافربری با دکل فشارقوی برق امدادرسانی نمودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ ساعت ۱۴:۳۶

امدادرسانی به 3 مصدوم واژگونی نیسان وانت
رئیس مرکز کنترل وهماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی از امدادرسانی به 3 مصدوم حادثه واژگونی وانت نیسان در محور سبزوار به شاهرود خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲ ساعت ۹:۱۳

یک مصدوم ودو فوتی در حادثه واژگونی پراید
رئیس مرکز کنترل وهماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی گفت:در حادثه واژگونی پرایددر محور قوچان به مشهد یک نفر مصدوم ودو تن جان خود را از دست دادند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ ساعت ۱۱:۲۴

یک مصدوم ویک فوتی در واژگونی پژو405/رهاسازی ونجات مصدوم گرفتار در خودرو
رئیس مرکز کنترل وهماهنگی عملیات هلال احمر استان از امدادرسانی به مصدوم حادثه واژگونی پژو 405 در محور تربت حیدریه به مشهد خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ ساعت ۹:۴۸

یادداشت مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی در فقدان نجاتگر فقید سید علی حسینی
چقدر خوب بود در میانه حوادث و بحران‌ها برای ما مردمان اتاقکی مخفی برای گریستن می‌ساختند تا از رنج حوادث و سختی آن در اتاقک‌های شبیه اتاقک اعتراف کلیساهای مسیحیان می‌گریستیم و به عجز و ناتوانی‌مان در پیش‌روی عظمت بحران‌ها و حوادث در خلوت اقرار و اعتراف می‌کردیم
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱ ساعت ۹:۳۳