امروز: ۱۴۰۳/۲/۱۴



اخبـــار
برگزاری دوره های پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در جمع:
معاون امور جوانان استان از اجرایی شدن بند 5 و بند 7 تفاهم نامه سه جانبه فی مابین وزارت کشور ،ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری و جمعیت هلال احمر در سطح شعب استان خبر داد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۴ ساعت ۹:۳

۷۰ درصد حوادث جاده ای منجر به فوت به خاطر خطای انسانی است
معاون جوانان هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: ۶۰ تا ۷۰ درصد حوادث جاده ای کشور که منجر به فوت می شود، به خاطر خطای انسانی صورت می گیرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۹ ساعت ۱۰:۷

افزایش 40درصدی پست های جوانان در خراسان رضوی
سال گذشته 22 پایگاه جوانان جمعیت هلال احمر در نوروز 96 در سطح خراسان رضوی فعال بود که امسال این رقم به 32 پایگاه رسیده و افزایشی 40 درصدی پیدا کرده است؛ این نکته ای است که معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان از آن خبر می دهد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۸ ساعت ۱۵:۴۲

پایگاه جوانان تربت حیدریه پست برتر ملی شناخته شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به اینکه معاونت امور جوانان هلال احمر استان جزو 5 معاونت برتر کشور در این حوزه قرار گرفته است، گفت: در آخرین ارزیابی عملکردی صورت گرفته پست جوانان «شهید امدادگر محمد وطن‌پرست» تربت حیدریه به عنوان پست برتر ملی و استانی معرفی شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۸ ساعت ۱۴:۴۸

در راستای کاهش تصادفات جاده ای:
مسابقه پیامکی «بهرفت2» برگزار می شود
معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از برگزاری دومین دوره مسابقه پیامکی بهرفت در سراسر کشور توسط سازمان جوانان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۷ ساعت ۱۶:۳۸

تلاش 10 روزه جوانان هلال احمر در خراسان رضوی/از افتخار خادمی زائران حرم رضوی تا ابتکارات خلاقانه
دور نخست طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر در خراسان رضوی در حالی پایان یافته که در پست های جوانان این جمعیت در استان، شور و شوق افتخار خادمی زائران حرم مطهر رضوی تا ابتکارات خلاقانه این اعضا را می توان به خوبی مشاهده کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۶ ساعت ۱۶:۲۷

افتخار می کنم که به عنوان سفیر نه به تصادفات جاده ای خدمت کنم
: مرد پنجم دو سرعت جهان گفت: افتخار می کنم که به عنوان عضو کوچکی در جمعیت هلال احمر به عنوان سفیر "نه به تصادفات جاده ای خدمت کنم.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۶ ساعت ۱۴:۳

برخورداری ۹۰ هزار زائر امام مهربانی ها، از خدمات جوانان هلال احمر خراسان رضوی
برخورداری ۹۰ هزار زائر امام مهربانی ها، از خدمات جوانان هلال احمر خراسان رضوی
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۶ ساعت ۱۴:۰

حمایت مجلس از اقدامات هلال احمر در حوزه کاهش تصادفات جاده ای/لزوم اجرای طرح های پژوهشی و آموزشی با همکاری دانشگاه ها در حوزه کاهش تصادفات جاده ای
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از اقدامات جمعیت هلال احمر در حوزه کاهش تصادفات جاده ای حمایت ویژه ای می کند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۶ ساعت ۱۳:۵۷

بهرفت پاسخی به مطالبات اجتماعی مردم در حوزه کاهش تصادفات رانندگی است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: پویش بهرفت و نه به تصادفات جاده ای پاسخی به مطالبات اجتماعی مردم در حوزه کاهش تصادفات رانندگی است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۶ ساعت ۱۳:۵۴

در حوزه کاهش تصادفات جاده ای با استانداردهای جهانی فاصله داریم
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: با اقدامات اخیر جمعیت هلال احمر و پلیس راه شاهد کاهش حواد و تلفات جاده ای در سال های اخیر هستیم اما همچنان با استانداردهای جهانی در این حوزه فاصله داریم.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۶ ساعت ۱۳:۵۳

برای کاهش تصادفات جاده ای نیاز به گسترش فعالیت های فرهنگی داریم
حسین ابراهیمی کردیانی با بیان اینکه کمپین" نه به تصادفات جاده ای" در مرحله نخست چالشی فرهنگی در حوزه رانندگی صحیحی را مطرح می کند، اظهارداشت: اگر در مقام راننده هستیم هم باید به خانواده خودمان و هم خانواده طرف مقابل توجه کنیم تا هم ما و هم طرف مقابل از حادثه مصون بماند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۶ ساعت ۱۳:۵۰

ضرورت توجه بیشتر به جایگاه آموزشی پویش نه به تصادفات جاده ای/روحانیون در آشنایی مردم با “بهرفت” نقش موثری دارند
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: باید به جنبه های آموزشی کمپین ملی" نه به تصادفات جاده ای" نیز توجه شود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۶ ساعت ۱۳:۴۸

پویش ملی نه به تصادفات جاده ای تلنگری برای مسئولان در جهت بهبود وضعیت جاده ها و صنایع خودروسازی است
عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت:پویش ملی" بهرفت" و "نه به تصادفات جاده ای" تلنگری برای مسئولان در جهت بهبود وضعیت جاده ها و صنایع خودروسازی است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۶ ساعت ۱۳:۴۶

بهره مندی ۳۵ هزار زائر حرم رضوی از خدمات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: از ابتدای آغاز طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از 28 اسفند ماه 1396 تاکنون 35 هزار و 567 نفر از زائران حرم رضوی از خدمات پست های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت این استان بهره مند شدند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۶ ساعت ۱۳:۴۳