امروز: ۱۴۰۲/۱۲/۲۹



لیست مطالب
آخرین جزئیات از برقراری سفرهای زیارتی در دوران شیوع کرونا
رییس سازمان حج و زیارت آخرین جزئیات برقراری سفرهای زیارتی در دوران شیوع کرونا را تشریح کرد. به گزارش وبدا، علیرضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی ابراز امیدواری کرد: راه این شهید بزرگوار همواره در کشور ادامه داشته باشد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ ساعت ۸:۳۰

کشورهای اسلامی منتظر مذاکرات حج 1400 هستند
رئیس سازمان حج و زیارت در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت از انجام مذاکرات حج 1400 در هفته‌های آینده به صورت مجازی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲ ساعت ۹:۴۰

برنامه های سازمان حج و زیارت برای اعزام زائران به عتبات عالیات
در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با اشاره به کاهش آمار فوتی‌ها و مبتلایان به کرونا در کشور، موضوع سفرهای زیارتی به عراق و سوریه بحث و بررسی شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۲۷ ساعت ۸:۳۳

برنامه ریزی حج 1400 در دستور کار سازمان حج و زیارت قرار گرفت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب تشکیل شد، آقای اکبر رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت، گزارشی از وضعیت و فرآیند عملیات حج 1400 ارائه کرد و گفت: باتوجه به تجربه عمره مفرده در شرائط کرونا در عربستان و نزدیک شدن زمان مذاکرات حج 1400 این موضوع در دستور کار مسئولان و مدیران سازمان حج و زیارت قرار گرفته است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۲۰ ساعت ۸:۳۳

تغییر نیافتن عوارض خروج از کشوربرای زائران عتبات و حج تمتع در سال ۱۴۰۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، در جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ که به مجلس ارسال شد عوارض خروج از کشور برای زائران عتبات و حج تمتع اعلام شده است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۱۶ ساعت ۹:۷

راه‌اندازی سامانه بررسی فرآیند‌های عملیاتی حج و عتبات
سامانه بررسی فرآیند‌های عملیاتی حج و عتبات راه اندازی شد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۴ ساعت ۸:۳۹

۳۰ حدیث گوهربار از پیامبر خدا (ص)
منتشر شده در 12 آبان 1399 به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اعظم اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص)، تعدادی از احادیث برتر اخلاقی را در پایین می‌خوانید که تاکید بسیاری بر آن‌ها شده است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۱۴ ساعت ۸:۳۳

پرداخت مابه‌التفاوت هزینه حج 98
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در نشست امروز شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب تشکیل شد، آقای محمد آزاد معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت از تصفیه حساب های مالی حج 98 خبر داد و گفت: مبلغ 12 میلیارد تومان از بودجه عملیاتی حج 98 مانده که به دستور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به زائران بازگردانده خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۱۴ ساعت ۸:۲۵

سلامت زائران در اولویت سفرهای زیارتی است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، علی‌رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت درباره آغاز سفر زیارتی عمره مفرده گفت: بر اساس اعلام عربستان، عمره سال ۱۴۴۲ قمری، در سه مرحله برگزار می‌شود. مرحله نخست آن از 14 مهرماه با پذیرش 6 هزار نفر از حجاج داخلی عربستان آغاز شد، مرحله دوم 27 مهرماه بود که با 15 هزار نفر از حجاج داخلی و اتباع خارجی مقیم عربستان برگزار شد و مرحله سوم نیز از 11 آبان ماه آغاز می‌شود که با پذیرش روزانه 20 هزار نفر از حجاج داخلی و خارج از عربستان برگزار خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۱۱ ساعت ۸:۹

عمره‌گزاران خارجی سه روز در مکه قرنطینه می‌شوند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، " عمرو مداح " کفیل وزارت حج و عمره در امور خدمات رسانی به حجاج و عمره گزاران در سخنانی که سه شنبه شب (6 بهمن ماه) در صفحه این وزارت خانه در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شد ، اظهار داشت : شرکت های عمره گزار موظفند افرادی را که مایل به ادای مناسک عمره هستند در جریان اقداماتی که لازم است در سفر عمره خود اتخاذ کنند، قرار دهند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۸/۸ ساعت ۸:۵