امروز: ۱۴۰۳/۲/۲۸
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

اخبـــار
در ایام نوروز با تمام توان در کنار مردم هستیم
رئیس جمعیت هلال احمر در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران عامل جمعیت در سطح کشور تاکید کرد: تمرکز هلال احمر در سال 97 بر انسجام درونی و اجرای برنامه 5 ساله خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ ساعت ۱۰:۱۴

ششمین دوره المپیاد طرح دادرس ( دانش آموز آماده در :
ششمین دوره المپیاد طرح دادرس ( دانش آموز آماده در روزهای سخت) در شهرستان تایباد برگزار گردید
ششمین دوره المیپاد طرح دادرس با آزمون کتبی و آزمون عملی در مهارتهای حمل یک نفره ، دو نفره وگروهی ، پناه گیری و تشخیص نقاط امن و اقدامات بعد از زلزله ، اقدامات اولیه برای شخص آسیب در حوادث و عملیات احیای قلبی و ریوی و... با حضور مدارس متوسطه اول شهرستان به تفکیک 12 مدرسه دخترانه و 14 مدرسه پسرانه در شهرستان تایباد برگزار گردید وگفتنی است هر تیم شامل 14 نفردانش آموز و یک نفر رابط آموزشی مدارس بود
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ ساعت ۷:۴۴

جلسه توجیهی اجرای طرح خادم در سال 96-97
پرکار رئیس جمعیت هلال احمر مشهد در خصوص جلسه توجیهی طرح جدید خادم گفت: طرح خادم با شعار خانواده آماده در برابر مخاطرات از بهمن ماه سال 95 با استفاده از 60 داوطلب خواهر و برادر اقدام به آموزش خانه به خانه 3800 خانوار در سطح شهر مشهد نموده است .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ ساعت ۱۱:۱۵

آخرین جلسه شورای اداری هلال احمر خراسان رضوی در سال 96 برگزار شد
آخرین جلسه شورای اداری هلال احمر استان در سال جاری با حضور مدیرعامل ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از مسئولین هلال احمر خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ ساعت ۱۰:۴۶

پوشش امدادی مراسم چهارشنبه آخر سال تربت جام
حضور تیم امداد و نجات هلال احمر تربت جام در منطقه دشت رسول آباد به منظور پوشش امدادی مراسم چهارشنبه آخر سال صورت پذیرفت.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ ساعت ۱۰:۳۷

جلسه هماهنگی ستاد اجرایی طرح ملی امداد و نجات نوروزی و ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی سازمان جوانان
جلسه هماهنگی ستاد اجرایی طرح ملی امداد و نجات نوروزی و ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی سازمان جوانان با حضور ریاست و پرسنل جمعیت هلال احمر تربت جام برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ ساعت ۱۰:۱۹

برگزاری آزمون المپیاد آماده طرح دادرس مرحله شهرستانی
پرکار رئیس جمعیت مشهد گفت: طرح دادرس با محوریت آموزش امداد و کمک های اولیه جهت آماده سازی دانش آموزان در روزهای سخت، ویژه پایه هشتم 94 مدرسه سطح شهرمشهد در طول سال تحصیلی انجام شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ ساعت ۸:۳۳

ديروز طي مراسمي از همكار بازنشسته آقاي هادي شهسواري با حضور مديرعامل محترم و معاونين تقدير گرديد.
چه غرورآفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری، بیش از سی سال از بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ ساعت ۸:۲۷

کارگاه مهارت های فرزند پروری تربت جام
#کارگاه مهارتهای فرزند پروری جمعیت هلال احمر شهرستان تربت جام با همکاری آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ ساعت ۷:۴۸

حضور عوامل امدادی در سیلاب روستای موسی آّباد
تیم های امداد و نجات شهرستان تربت جام به منظور خدمترسانی بهتر در عملیات سیلاب روستای موسی آباد با تمام امکانات حضور یافتند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ ساعت ۷:۴۴

طرح امداد و نجات نوروزی از ۲۵ اسفند در تربت جام اجرا می‌شود
علی کاظمی در گفتگو با روابط عمومی جمعیت هلال احمر ترتب جام افزود: به منظور فراهم نمودن سفری امن برای مسافرین نوروزی با مشارکت بیش از ۶۰ نفر نجاتگر و کارمند در دوپایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محور تربت جام به صالح آباد و فریمان ارایه خدمات می‌نمایند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ ساعت ۷:۴۲

برگزاری دوره آموزش کمک های اولیه ویژه دهیاران:
برگزاری دوره آموزش کمک های اولیه ویژه دهیاران
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ ساعت ۱۰:۵۲

اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر در سرخس:
اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر در سرخس
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ ساعت ۹:۴

برگزاری اردوی آموزشی – تفریحی اعضای تیم توانا جمعیت هلال احمر سرخس
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ ساعت ۷:۴۲

حضور پر شور غنچه های هلال نیشابور در مراسم درختکاری همزمان با فرا رسیدن روز شهید
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ ساعت ۲۳:۳۹