امروز: ۱۴۰۳/۲/۱۳
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

اخبـــار
برگزاری جلسه شورای اجرایی جمعیت هلال احمر رشتخوار
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ ساعت ۱۹:۰

برگزاری جلسه توجیهی مرحله دوم طرح خادم بهمن 96 جمعیت جوین
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ ساعت ۱۳:۴۸

جشنواره رسانه ای «مداد قرمز» برگزار می شود/ فرصت ارسال آثار تا پايان اسفندماه
کمیته برگزاری نخستین جشنواره رسانه ای «مداد قرمز» فراخوان شرکت در این جشنواره را اعلام کرد.علاقه مندان می‌توانند تا پايان اسفند ماه سال جاری، آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ ساعت ۱۱:۱۷

کسب رتبه برتر اعضا جوانان استان در نوزدهمین مانور زلزله
معاون امورجوانان خراسان رضوی از کسب رتبه عالی اعضاجوانان استان در ارزیابی اجرای نوزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس ودومین دوره طرح « پای درس ماه» خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ ساعت ۹:۲۲

برگزاری مجمع عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان چناران
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ ساعت ۱۱:۵۲

واژگونی سواری سارینا در جاده سبزوار-شاهرود 2 نفر مصدوم برجای گذاشت
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ ساعت ۱۱:۵۲

برپایی ایستگاه سلامت تست فشار خون و قند خون به مناسبت دهه مبارک فجر در سبزوار
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ ساعت ۱۱:۳۳

یک مصدوم ودو فوتی در حادثه واژگونی پراید
رئیس مرکز کنترل وهماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی گفت:در حادثه واژگونی پرایددر محور قوچان به مشهد یک نفر مصدوم ودو تن جان خود را از دست دادند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ ساعت ۱۱:۲۴

مجمع عمومی سالیانه:
مجمع عمومی سالیانه
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گناباد؛ مجمع عمومی سالیانه درسالن اجتماعات شهید کفایی برگزار شد . افرادی رئیس جمعیت هلال احمر گنابادگفت : این مراسم با حضور اعضای شورای اجرایی جمعیت هلال احمر ،معاون ونماینده مدیر عامل، آقای مومن زاده ، و جمعی از مسئولین شهرستانی و حضور پرشور اعضای داوطلب ، جوانان ، امدادگران در محل سالن اجتماعات شهید کفایی برگزار شد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ ساعت ۱۱:۲۳

نشست کمیته سیاستگذاری واحد امداد و نجات جمعیت هلال احمر سبزوار
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ ساعت ۱۱:۱۴

اجرای طرح «تاکسی امدادگر» در شهرها/ راننده های تاکسی آموزش می بینند
مهمترین موضوع در مسائل امدادی رسیدن به‌هنگام امدادگر سر صحنه حادثه است و تاکسی‌ها به علت پراکندگی خوبی که در سطح‌ شهرها دارند، برای این موضوع مناسب خواهند بود؛ بنابراین اگر یک‌درصدی از این تاکسی‌ها آموزش ببینند و در حوزه امدادی وارد شوند، می‌توانند در آتش‌سوزی و حوادث جرحی که ممکن است برای مردم اتفاق بیفتد، وارد عمل شوند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ ساعت ۱۰:۵۹

برگزاری آزمون پایان دوره طرح ملی دادرس ، مدرسه مرحوم لالوی خلیل آباد، شعبه کاشمر
آزمون طرح ملی دادرس در مدرسه مرحوم لالوی خلیل آباد برگزار شد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ ساعت ۹:۵۴

کمیته اجرایی و هیئت داوران مسابقات شهرستانی دادرس شهرستان تربت جام تشکیل شد
به گزارش روابط عمومی شهرستان تربت جام در جریان برگزاری المپیاد ملی آماده طرح دادرس ، کمیته اجرایی و هیئت داوران تشکیل و جلسات هماهنگی برگزار نمودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ ساعت ۷:۳۳

کمیته برنامه ریزی ، پشتیبانی و نظارت طرح ملی خادم شهرستان تربت جام
کمیته برنامه ریزی ، پشتیبانی و نظارت طرح ملی خادم شهرستان تربت جام با حضور ریاست شعبه و مسئولین واحد های مختلف این جمعیت برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ ساعت ۷:۲۷

طلب حلالیت نجات از همکاران هلال احمر خراسان رضوی
مدیر عامل هلال احمر خراسان شمالی که سالها به عنوان قایم مقام در هلال احمرخراسان رضوی عهده دار مسولیت بود در پیام تشکری از همکارانش طلب حلالیت کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ ساعت ۱۱:۲۶