امروز: ۱۴۰۳/۲/۱۰
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

اخبـــار
اختصاص 45 پایگاه در مشهد ویژه کمکهای مردمی به مناطق زلزله زده غرب کشور
معاون داوطلبان هلال احمر خراسان رضوی گفت: در حال حاضر 144 پایگاه برای جمع آوری کمکهای مردمی فعال است که از این تعداد 45 پایگاه در مشهد مقدس قرار دارد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۵ ساعت ۱۱:۲۷

140 پایگاه در سطح استان آماده دریافت کمک‌های مردمی به زلزله زدگان
قائم مقام مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از مردم نوعدوست استان خواست تا کمک های خود را به هلال احمر بسپارند تا از تشدید بحران در مناطق زلزله‌‎زده جلوگیری شود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۵ ساعت ۱۱:۱۲

حضورریاست جمعیت هلال احمرکاشمر،مسئول امور جوانان،کارشناسان آموزش وپرورش،بسیج دانش آموزی وآتش نشانی در جلسه هم اندیشی مانور سراسری زلزله 8آذر
برگزاری جلسه هم اندیشی مانور سراسری زلزله 8آذر با حضور کارشناسان درشهرستان کاشمر
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۵ ساعت ۱۰:۲۱

تاکید اساسی هلال‌احمر کمک نقدی برای زلزله‌زدگان است/انبارها پُر و اقلام امدادی تامین شده است
رئیس جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: از شب گذشته تا کنون 5 هزار دستگاه چادر در سرپل ذهاب، 3 هزار دستگاه چادر در ثلاث باباجانی، 3 هزار دستگاه چادر در قصرشیرین، 3 هزار دستگاه چادر در ازگله، 2 هزار دستگاه چادر در جوانرود و یک هزار دستگاه چادر در دالاهو توزیع شده است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۵ ساعت ۱۰:۱۳

مراقب سودجویی‌های برخی در زمینه دریافت کمک مردمی به زلزله‌زدگان باشید
روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای به تمامی هموطنان توصیه کرد تا مراقب سودجویی‌های برخی مبنی بر ارائه شماره حساب دریافت کمک مردمی برای زلزله‌زدگان، فروش سگ‌های زنده‌یاب، چادر، آب‌معدنی ناسالم و ... باشند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۴ ساعت ۱۳:۱۷

استقرار 59 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی جهت زلزله زدگان غرب کشور در سطح شهر مشهد
حسن پرکار رئیس جمعیت هلال احمر مشهد از استقرار 59 پایگاه جمع آوری کمک و به کارگیری 150 نفر اعضای هلال احمر در پایگاههای سطح شهر در خصوص جمع آوری کمک جهت زلزله زدگان غرب کشور خبرداد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۴ ساعت ۱۲:۴۹

همایش کوهپیمایی بانوان داوطلب هلال احمر شهرستان تربت حیدریه
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه : به منظور گرامیداشت روز فرهنگ عمومی همایش کوهپیمایی ویژه با حضور 35 نفر از خواهران عضو کانون جوانان و تیم توانای جمعیت هلال احمر در روز پنجشنبه 11 آبان ماه از محل جمعیت به سمت مزار شهدای گمنام پیشکوه برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۴ ساعت ۱۲:۲۲

جلسه هم اندیشی شورای اجرایی کانون جوانان هلال احمر کاشمربخش آزادخواهران
حضور اعضای شورای اجرایی کانون بخش آزاد،شعبه کاشمر
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۴ ساعت ۱۱:۴۱

فعالیت پایگاههای جمعیت هلال احمر مشهد در طرح همسفران خورشید 4
حسن پرکار رئیس هلال احمر مشهد گفت : در چهارمین روز آغاز طرح همسفران خورشید، 12 پایگاه در محورهای چناران، سرخس و ملک آباد با حضور نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر مشهد فعال می باشند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۴ ساعت ۱۰:۲۲

ارایه خدمات امدادی به 19983 زائر پیاده رضوی تاکنون
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از ارایه خدمات امدادی به 19 هزارو 983 زائر پیاده حضرت رضا (ع) در محورهای مواصلاتی استان در قالب طرح همسفران خورشید4 تا صبح امروز چهارشنبه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۴ ساعت ۱۰:۱۹

کمک به مردم زلزله زده غرب کشور:
توسط مردم نوعدوست شهرستان تربت جام
کمک به مردم زلزله زده غرب کشور توسط مردم نوعدوست شهرستان تربت جام صورت پذیرفت.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۴ ساعت ۸:۴۶

۲۲ شعبه هلال احمر خراسان رضوی آماده دریافت کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان کرمانشاه است
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان‌رضوی گفت: ۲۲ شعبه هلال احمر خراسان رضوی آماده دریافت کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان کرمانشاه است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۴ ساعت ۸:۴۲

مردم با حضور در مناطق زلزله‌زده مسیر امدادرسانی را منحرف نکنند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: خیلی از افراد خودشان به کرمانشاه می‌روند و با درست‌کردن مشکلات امنیتی، مسیر امدادرسانی را منحرف می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۴ ساعت ۸:۳۹

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر تربت جام:
اجرای همسفران خورشید 4 در شهرستان تربت جام
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر تربت جام تاکنون 112 کاروان زائران پیاده علی بن موسی الرضا (ع) در محور تربت جام به فریمان از خدمات تیم های امدادی شهرستان تربت جام بهره مند شده اند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۴ ساعت ۸:۳۴

انتقال 195 مصدوم زلزله و 23 هزار کیلوگرم اقلام امدادی با 10 فروند بالگرد هلال‌احمر
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اعلام اینکه امدادگران هلال‌احمر همچنان در مناطق زلزله‌زده در حال خدمت‌رسانی به هموطنان هستند، گفت: از صبح روز گذشته تا کنون با 10 فروند بالگرد با 85سورتی پرواز، مجروحان زلزله و اقلام امدادی مورد نیاز زلزله‌زدگان را جابه‌جا شده است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۴ ساعت ۸:۷