امروز: ۱۴۰۳/۲/۱۴
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

اخبـــار
کسب رتبه عالی در هفدهمین مانور زلزله مدارس توسط امور جوانان هلال احمر خراسان رضوی
امور جوانان هلال احمر خراسان رضوی در ارزیابی عملکرد استان ها با موضوع اجرای هفدهمین مانور زلزله در مدارس، موفق به کسب رتبه عالی شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱ ساعت ۹:۵۳

برگزاری دوره آموزشی امداد و کمکهای اولیه ویژه پرسنل اداره یرق
در راستای ارتقاء سطح آگاهی وتوانایی کارکنان ادارات و باهدف کنترل وکاهش آسیب ها درمواقع اضطراری ، یک دوره کلاس های امداد و کمک های اولیه برای پرسنل اداره برق برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱ ساعت ۹:۲۳

ستادتسهیلات نوروزی:
برگزاری جلسه ستادتسهیلات نوروزی شهرستان جغتای
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱ ساعت ۸:۳۲

رئیس جمعیت هلال احمر گناباد با چهار نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس دیدار کرد
رئیس جمعیت هلال احمر روز گذشته به همران دونفر از کارشناسان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد با حضور در منزل جانبازان محمد آسال ، حسن دلسوز ، محمد رضا گرایلی و علیرضا زنگویی که در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع جانبازی نائل آمده اند،
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱ ساعت ۸:۱۶

برگزاری اولین جلسه برنامه ریزی خدمات به مسافران نوروزی
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱ ساعت ۰:۴۷

اجرای پروژه حمایتی، معیشتی
در راستای حمایت از خانواده های بی بضاعت ونیازمند امور داوطلبان جمعیت هلال احمر درگز پروژه حمایتی ،معیشتی به ارزش 11/000/000 ریال در روستای قوز قاندره مورخه 94/10/30 اجراگردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ ساعت ۱۳:۰

اهدای یک دستگاه فوتبال رو میزی به ارزش شش میلیون ریال جهت استفاده اعضا
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ ساعت ۱۲:۴۹

حضور 40 داوطلب فعال هلال احمر خراسان رضوی در دوره آموزشی سلامت یار
40 نفر از داوطلبان فعال جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به منظور آشنایی و فراگیری آموزش های لازم در حوزه طرح ملی سلامت یار در " دوره آموزشی سلامت یار" که در شهر ساوه استان مرکزی برگزاری می شود، شرکت خواهند نمود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ ساعت ۱۱:۳۶

شرکت مسئول امداد هلال احمر چناران در دوره بازآموزی مربیان سیلاب کشور
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ ساعت ۱۱:۳۶

برگزاری دوره آموزشی تخصصی اقدامات پیش بیمارستانی
یک دوره آموزش تخصصی اقدامات پیش بیمارستانی با هدف تربیت نجاتگر در جهت مقابله با حوادث طبیعی وغیر طبیعی از مورخه 94/10/30در مرکز اداری آموزشی جمعیت هلال احمر درگز با حضور دو نفر از مربیان استانی برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ ساعت ۱۰:۳۶

برگزاری همایش دوچرخه سواری به مناسبت هوای پاک در گلبهار
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ ساعت ۱۰:۳۶

برگزاری کلاس آموزشی ایمنی غذا از مزرعه تا سفره
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ ساعت ۱۰:۲۲

پوشش امدادی به دوچرخه سواران به مناسبت روز هوای پاک
به گزارش روابط عمومی در تاریخ 1394/10/29 ساعت 3.بعد از ظهر دوچرخه سواران مسیر مزار شهدای بهشت جواد الائمه تا مزار شهدای گمنام را طی نمودند که این همایش با تلاش اداره ورزش وجوانان واداره میط زیست شهرستان برگزار شد که مسئولین شهرستان هم حضور داشتندکه به آنان پوشش امدادی داده شد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ ساعت ۹:۲۹

روز هوای پاک ورکاب زنی پرسنل هلال احمر با شعار نه به خودروی شخصی
به مناسبت روز هوای پاک تعدادی از پرسنل جمعیت هلال احمر مسیر ساختمان صلح به سمت اداره کل محیط زیست استان وهمچنین تا ارتفاعات داغستان را رکاب زدند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ ساعت ۱۵:۲۹

رهاسازی ونجات جان 5 مصدوم در واژگونی خودرو
در حادثه برخورد پراید با تریلی امدادگران ونجاتگران هلال احمر نیشابور وفریمان با حضور به موقع خود در صحنه جان 8 مصدوم را نجات دادند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ ساعت ۱۳:۴۵