امروز: ۱۴۰۳/۲/۲۴
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

اخبـــار
اسکان توریست بلژیکی در جمعیت هلال احمر قوچان
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۴/۲۹ ساعت ۱۲:۷

معاون و مسئول امداد و نجات شعبه از پوشش امدادی مراسم عید سعید فطر در مصلی شهرستان خبر داد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۴/۲۹ ساعت ۱۲:۵

بازدید مسئولین استانی از پایگاه شهید علی حسینی گنا:
بازدید مسئولین استانی از پایگاه شهید علی حسینی گناباد ساعاتی قبل از آخرین سحر ماه مبارک رمضان
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گناباد ، مسئول محترم دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و کارشناسان محترم معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی و رئیس جمعیت هلال احمر گناباد ساعاتی قبل از آخرین سحر ماه مبارک رمضان جهت بازدید
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۴/۲۹ ساعت ۱۱:۴۶

برپایی75سفره مهربانی داوطلبان جمعیت هلال احمرتربت جام
جمعی از خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمرتربت جام اقدام به برپایی ضیافت افطاری در قالب سفره های مهربانی نمودند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۴/۲۹ ساعت ۱۰:۴۶

بیش از 27 پایگاه فرهنگی آموزشی تابستانی در مراکز امور جوانان استان تشکیل گردید.
اوقات فراغت فرصت طلایی است که می تواند زمینه مناسبی برای رشد و بالندگی افراد را فراهم آورد، به شرط آنکه قدرش را بدانیم و با بی توجهی از کنار آن نگذریم. در این راستا معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به منظور غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان عضو سازمان جوان با تشکیل پایگاه های فرهنگی- آموزشی در مراکز امور جوانان شعب استان در طرح نشاط و امید ، نسبت به آموزش های امدادی ، اعتقادی،ورزشی و آشنایی با آسیب های اجتماعی نوجوانان و جوانان با مشارکت مراکز امور جوانان استان اقدام نماید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۴/۲۹ ساعت ۹:۴۶

جشن عید فطر در سرخس :
برگزاري جشن عید فطر در سرخس
جمعيت هلال احمر سرخس به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و حلول ماه شوال اقدام به برگزاری جشن بزرگی در محل پارك آزادگان کرد. بنا به اعلام مسئولین برگزارکننده “جشن بزرگ عید سعید فطر” ، این مراسم به مناسبت گرامی داشت یک ماه بندگی و عبادت در ماه مبارک رمضان برگزار شد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۴/۲۹ ساعت ۸:۵۷

برگزاري نماز عيد فطر:
حضور پرسنل هلال احمر سرخس در نماز عيد فطر
به گزارش روابط عمومي جمعیت هلال احمر شهرستان سرخس در روز عید سعید فطر با استقرار در اولین دقایق در مکان برگزاری نماز عید آماده برگزاری این مراسم شدند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۴/۲۹ ساعت ۸:۴۰

برگزاری آزمون پایان دوره تفسیر سوره مبارک محمد (ص):
برگزاری آزمون پایان دوره تفسیر سوره مبارک محمد (ص) در جمعیت هلال احمر گناباد
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گناباد، آزمون کتبی طرح قرآنی «رمضان، در محضر قرآن» تفسیر سوره مبارکه محمد (ص) ویژه ماه مبارک رمضان با شرکت کارکنان ، 25 تیر در محل ساختمان اداری جمعیت هلال احمر گناباد برگزار شد. شرکت‌کنندگانی که در آزمون موفق به کسب امتیاز لازم شوند از سوی دفتر نماینده محترم ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گواهینامه ضمن خدمت کسب خواهند نمود. یادآور می‎شود
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۴/۲۹ ساعت ۷:۱۵

برگزاري آزمون پاياني تفسير سوره مبارك حضرت محمد (ص)
به گزارش روابط عمومي هلال احمر سرخس : با حضور پرسنل جمعيت هلال احمر سرخس آزمون پاياني تفسير سوره مبارك حضرت محمد (ص) با حضور حجت اسلام كيميا نژاد در مركز اداري جمعيت هلال احمر سرخس برگزار شد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۴/۲۵ ساعت ۱۱:۳۹

اعزام تيم كوهنوردي:
اعزام تيم كوهنوردي هلال احمر شهرستان سرخس به ارتفاعات ارمنستان
اعزام تيم كوهنوردي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس به بام ايروان واقع در كشور ارمنستان ..
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۴/۲۵ ساعت ۱۰:۱۸

از ابتدای سال 94 تا کنون انجام شد::
پذیرایی از 4500 زائر رضوی در سرای امدادگران هلال احمر خراسان رضوی
سرای امدادگران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی که از نظر امکانات رفاهی در پذیرش زائرین یکی از منحصر به فردترین مراکز جمعیت هلال احمر کشور محسوب می شود از ابتدای سال 94 تا کنون موفق به پذیرش 4500 زائر شده است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۴/۲۵ ساعت ۸:۵۱

برگزاري جلسات قرآن:
مسیر قرآنی جمعیت هلال احمر سرخس در ماه مبارک رمضان
همزمان با ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی جلسات ختم قرآن کریم با حضور جوانان، داوطلبان و امدادگرا ن وپرسنل جمعيت هلال احمر سرخس در محل جمعیت هلال احمر برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۴/۲۴ ساعت ۱۰:۱۷

توزيع سبد غذايي :
۳۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان سرخس توزیع شد
رئيس جمعيت هلال احمر سرخس گفت: 300 بسته سبد غذایی در بین نیازمندان سرخس به مناسبت روز هاي پاياني ماه مبارك رمضان و فرا رسيدن عيد سعيد فطر توزيع شد..
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۴/۲۴ ساعت ۱۰:۲

راهپیمایی روز قدس:
حضور گسترده اعضاء جمعيت هلال احمر سرخس در راهپیمایی روز قدس
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمرسرخس، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، کارکنان، امدادگران، داوطلبان و اعضاء جوانان جمعیت هلال احمر سرخس با شرکت در راهپیمایی روز قدس، خشم و انزجار خود را از جنایات رزیم غاصب صهیونیسمی اعلام داشتند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۴/۲۴ ساعت ۸:۲۱

کانون قرآن جوانان هلال احمر خراسان رضوی افتتاح گردید.
آیین افتتاحیه کانون قرآن جوانان هلال احمر خراسان رضوی با حضور دکتر سید مجتبی احمدی مدیر عامل محترم استان، حجت الاسلام والمسلمین اسدی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت استان و مدیران ستادی و اعضای سازمان جوانان با ترنم آیات وحی الهی و قرائت کلام الله مجید توسط قاریان سازمان جوانان و قاریان کشوری در حسینیه نرمیها در شهر مقدس مشهد برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۴/۲۳ ساعت ۱۱:۳۳