امروز: ۱۴۰۳/۲/۱۸
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
گزارش تصویری /بازدید نوروزی وزیر کشوراز پایگاههای امدادونجات جمعیت هلال احمر مشهد مقدس
گزارش تصویری /بازدید نوروزی وزیر کشوراز پایگاههای امدادونجات جمعیت هلال احمر مشهد مقدس
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۳ ساعت ۱۹:۳۱

داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بدون هیچگونه چشم‌داشتی خدمات‌رسانی می‌کنند
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بدون هیچگونه چشم‌داشتی و به صورت ارزشی خدمت‌رسانی می‌کنند و جوانان در تمامی دوران قبل و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۳ ساعت ۱۶:۵۷

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي شهرستان گناباد به كمپ:
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي شهرستان گناباد به كمپين " نه به تصادفات جاده اي " پيوست
موسي آبادي ضمن ابراز خرسندي از برنامه هاي خوب جمعيت هلال احمر در جهت كاهش تصادفات جاده اي و ارائه خدمات متنوع ، از همه مسافرين درخواست نمود تا با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي سفر خوب و توام با شادماني را هم براي خود و هم براي عوامل امدادي و پليس رقم بزنند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۳ ساعت ۱۶:۵

بازدید رئیس آموزش و پرورش گناباد از پستهای ایمنی :
بازدید رئیس آموزش و پرورش گناباد از پستهای ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی گناباد
مهدوی ضمن آشنایی با فعالیت های این پستها از ایستگاه سلامت ( تست قند خون و فشار خون) , ایستگاه مشاوره ,خیمه نماز ,نمایشگاه گنابادشناسی , فضای دوستدار کودک و ایستگاه پاسخگویی به مسائل شرعی بازدید نمود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۳ ساعت ۱۵:۵۴

بازديد رئيس دانشگاه دولتي گناباد از پستهاي ايمني و:
بازديد رئيس دانشگاه دولتي گناباد از پستهاي ايمني و سلامت مسافراين نوروزي گناباد
دکتر نجاری رئيس دانشگاه دولتي گناباد و عضو شوراي اجرايي جمعيت هلال احمر گناباد ضمن عرض خسته نباشید و آرزوی موفقیت برای اعضا جوان ,نجاتگران و پرسنل خدوم جمعیت هلال احمر که در ایام تعطیلات نوروزی به مردم خدمات رسانی مینمایند .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۳ ساعت ۱۵:۴۹

تصادف 4 خودرو در محور قوچان- چناران
بر اثر برخورد چهار دستگاه خودروسواری در محور قوچان-چناران 8 نفر دچار مصدومیت شدند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۳ ساعت ۱۵:۴۹

بازدید فرماندار از پایگاههای جاده ای شهرستان
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۳ ساعت ۱۵:۴۷

بیش از 90 درصد مردم از خدمات‌رسانی‌های جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ابراز رضایت کردند
نماینده اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: طبق نظرسنجی صورت گرفته بیش از 90 درصد مردم از خدمات‌رسانی‌های جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ابراز رضایت کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۳ ساعت ۱۵:۶

وزیر کشور از اقدامات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در جاده‌های مواصلاتی استان تقدیر کرد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: وزیر کشور ضمن بازدید اقدامات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در جاده‌های مواصلاتی استان، از خادمان مردم در این مجموعه تقدیر کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۳ ساعت ۱۴:۲۰

اقدامات خادمان مردم در سفرهای نوروزی در حوزه سلامت شایسته تقدیر است
وزیر کشور گفت: اقدامات خادمان مردم در سفرهای نوروزی در حوزه سلامت مانند جمعیت هلال احمر و اورژانس 115 در قالب اکیپ‌های ویژه با استقرار در جاده‌های مواصلاتی شایسته تقدیر است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۳ ساعت ۱۴:۲