امروز: ۱۴۰۳/۲/۲۰
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
دکتر قبادی دانا در بازدید از مسابقات رقابت مهر در مشهد:
رقابت مهر منجربه استحکام وهمدلی جوانان وهم افزایی آموزشها خواهد شد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۸/۲۶ ساعت ۱۳:۵۷

دکتر احمدی :رقابت مهر؛فضایی برای تحکیم وتوسعه خدمات بشر دوستانه وکسب فیوضات معنوی در مشهد است.
دکتر سید مجتبی احمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی؛ برگزاری بیست وششمین دوره مسابقات کشوری رقابت مهر در مشهد مقدس را فضایی برای تحکیم وتوسعه خدمات بشر دوستانه؛خدمت به زائرین امام رئوف وکسب فیض از فضای معنوی این شهر عنوان نمود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۸/۲۶ ساعت ۱۳:۵۶

کاروان مشارکتی سلامت به مناطق محروم خراسان رضوی اعزام شد
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: اعزام کاروان مشارکتی سلامت به مناطق محروم روستایی این استان آغاز شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۸/۲۵ ساعت ۱۴:۴

بیست و ششمین مسابقات ملی رفاقت مهر به میزبانی مشهد آغاز شد
بیست و ششمین دوره مسابقات ملی فرهنگی- امدادی رفاقت مهر در بخش خواهران با حضور جوانان، دانشجویان، طلاب و روستائیان عضو هلال احمر کشور به میزبانی مشهدالرضا(ع) آغاز شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۸/۲۴ ساعت ۱۴:۳۶

18 کارگر بر اثر واژگونی خودرو در مشهد مجروح شدند
فیروز یزدانی معاون مدیر عامل و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مشهد گفت: واژگونی خودرو وانت نیسان حامل زنان کارگر در حوالی مشهد، سه کشته و 18 مجروح بر جای گذاشت.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۸/۲۰ ساعت ۱۵:۱۹

مسابقه تعالی هلال ویژه همکاران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی برگزار می شود
در راستای فعالیتهای فرهنگی و دینی کتابچه تعالی هلال تالیف حوزه نمایندگی ولی فقیه هلال احمر ،به طور ماهیانه در میان همکاران جمعیت هلال احمر استان به مسابقه گذارده می شود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۸/۱۸ ساعت ۱۵:۴۶

واژگونی تانکر نفتکش سبب مرگ راننده شد
واژگونی یک دستگاه تانکر نفتکش در سه راهی نشتیفان شهرستان خواف در جنوب شرق خراسان رضوی سبب مرگ راننده آن شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۸/۱۸ ساعت ۱۰:۲۵

یک بند خاکی دست ساز غیر مهندسی در نیشابور فرو ریخت
بند خاکی دست ساز غیر مهندسی روستای حسین آباد جدید در شهرستان نیشابور دیشب شکست.شکستگی این بند خاکی دست ساز غیر مهندسی موجب زیر آب رفتن 10 واحد مسکونی این روستا شد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۸/۱۸ ساعت ۱۰:۲۲

طغیان رودخانه 110 مسافر را در جاده خواف گرفتار کرد
رییس جمعیت هلال احمر خواف گفت: امدادرسانان این جمعیت به 110 مسافر گرفتار سیلاب ناشی از طغیان رودخانه در جاده خواف، امدادرسانی کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۸/۱۷ ساعت ۱۲:۳۵

بارندگی و سیلاب در تربت حیدریه 240 نفر را گرفتار کرد
رییس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه گفت: امدادرسانان این جمعیت به 240 نفر که در حوادث و سیلاب ناشی از بارندگی دیشب در شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه گرفتار شده بودند، امدادرسانی کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۳/۸/۱۷ ساعت ۱۰:۵۲