امروز: ۱۴۰۳/۲/۱۳
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
رژه موتوری به مناسبت دهه مبارک فجر
رژه موتوری به مناسبت دهه مبارک فجر روز یک شنبه 12بهمن همزمان با ورود امام به میهن ، برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی در رشتخوار برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ساعت ۱۰:۲

سقوط یک فروند پاراگلایدر حادثه آفرید
اسماعیل شاه بیکی معاون مدیرعامل و رییس جمعیت هلال احمر نیشابور از سقوط یک فروند پاراگلایدر در ارتفاعات شهر درود خبر داد‌.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ساعت ۱۳:۴

برگزاری وبینار آموزشی سلامت زنان
وبینار آموزشی سلامت زنان با همکاری معاونت آموزش و پژوهش و دفتر امور زنان جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی و به میزبانی جمعیت هلال احمر گناباد برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ساعت ۱۱:۴۲

برگزاری مسابقه چادر زنی بانوان امدادگر شهرستان فریمان
به مناسبت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مسابقه چادر زنی با حضور 4 تیم از امدادگران و نجاتگران خواهر جمعیت هلال احمر فریمان برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ساعت ۱۰:۱۴

یک مصدوم در پی واژگونی موتورسیکلت در شهر کندر
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشمر از واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت خبر داد ...
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ساعت ۰:۷

برگزاری وبینار فاطمی مدیرعامل با بانوان هلال احمر خراسان رضوی
وبینار فاطمی مدیرعامل با بانوان هلال احمر استان خراسان رضوی همزمان به زادروز خجسته حضرت زهرا (س ) و گرامیداشت روز مادر و زن برگزار شد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ساعت ۱۱:۲۶

وقتی شهدا میزبان جشن وصلت زوج جوان می شوند
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت:زوج جوان هلال احمر درگز در کنار مزار شهدا زندگی مشترک خود را آغاز نمودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ ساعت ۱۱:۱۹

خراسان رضوی تاب آور با گسترش فرهنگ ایمنی پایدار / نیازمند تعمیم حضور علمی هلال احمر در مدیریت سوانح و بحرانها هستیم
مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان رضوی در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تاکید کرد: همدلی همه مسئولان و همراهی نهادها و دغدغه مندان می تواند به گسترش فرهنگ ایمنی پایدار با ارتقای سطح تاب آوری جامعه منجر شود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ساعت ۱۴:۸

نجات جان سه جوان گرفتار در ارتفاعات هفت آبشار خلیل آباد
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشمر از نجات 3 جوان گرفتار در ارتفاعات هفت آبشار خلیل آباد توسط تیم امداد ونجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان کاشمر خبر داد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ساعت ۱۰:۱۲

تلاس برای نجات جان جوان 25 ساله در ارتفاعات روستای چکودر سرخسبی بی نتیجه ماند
رئیس جمعیت هلال احمر سرخس از جان باختن جوان 25 ساله در ارتفاعات روستای چکودرخبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ساعت ۷:۴۰