امروز: ۱۴۰۳/۲/۱۳
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
درخشش عضو جوان هلال احمر جوین در جشنواره کتابخوانی رضوی
دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۲ عنوان کتاب، خانواده‌ها، دانش‌آموزان، دانشجویان و گروه‌های مختلف سنی را در فراغت ناخوانده این روزها به حضور مجازی در این ضیافت کتابخوانی دعوت کرد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۴ ساعت ۸:۲۷

تشریح طرح اطلاع رسانی تاب آوری جوامع روستایی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا با استفاده از ظرفیت خانه های هلال شهرستان نیشابور و زبرخان
با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی ، معاون داوطلبان ، مسئول خانه های هلال استان ، معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور و همچنین مسئول خانه هلال و اعضای شورای اسلامی روستای دیزباد در جمعیت هلال احمراستان طرحِ اطلاع رسانی تاب آوری جوامع روستایی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا با استفاده از ظرفیت خانه های هلال شهرستان های نیشابور و زبرخان با همکاری دفتر برنامه کمکهای کوچک تسهیلات محیط زیست جهانی ( SGP ) برنامه توسعه سازمان ملل ( UNDP ) تشریح گردید .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۳ ساعت ۱۲:۱۳

گزارش ماهانه - 9 (آذرماه): «ندای صلح»؛ پل ارتباطی مردم با هلال احمر
سومین ماه آخرین پاییز قرن برای هلال احمری ها با اتفاقات و وقایع متنوعی همراه بود، از برگزاری برنامه های مربوط به حمایت از بیماران مبتلا به کرونا گرفته تا اعلام آمادگی برای امداد و کمک‌رسانی به آوارگان جنگی در قره‌باغ.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲ ساعت ۱۳:۵۸

پیدا شدن خانم ۴۵ ساله در ارتفاعات شمالی شهرستان رشتخوار
خانم 45 ساله که در ارتفاعات شمالی شهرستان رشتخوار مفقود شده ب همت امدادگران شهرستان رشتخوار و تربت حیدریه پس از یک روز تجسس پیدا شد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲ ساعت ۹:۱۶

برگزاری طرح یلدانه در هلال احمر خراسان رضوی
معاون امور جوانان هلال احمر خراسان رضوی گفت:طرح یلدانه همزمان با گرامیداشت روز پرستار با حضور پرشور اعضا جوانان در سراسر شعب خراسان رضوی برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲ ساعت ۷:۵۵

پیام تبریک رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت روز پرستار/پرستاران ‏با الگوبرداری از منش حضرت زینب(س) غمخوار بیماران هستند
رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی سالروز ولادت حضرت زینب (سلام الله علیهما) و روز پرستار و بهورز را به تمامی زنان و مردان ‏پرستار و سپیدقلب کشورمان و همچنین پرستاران عزیز و پرعطوفت شاغل در جمعیت هلال احمر تبریک گفت.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱ ساعت ۱۲:۱۰

پیام تبریک نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر به :
صبر پرستاران جهاد واقعی است
حجت الاسلام و المسلمین معزی در پیامی سالروز ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار را به تمامی زنان و مردان ‏پرستار کشورمان به خصوص پرستاران شاغل در جمعیت هلال احمر تبریک گفت. نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر ضمن تبریک فرارسیدن سی آذرماه روز پرستار در پیامی تصریح کرد:‌ پرستاران در خط‌ مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفتند و برای نجات جان هم‌نوعان خود فداکارانه تلاش و با فعالیت مستمر و بی‌وقفه و دور از خانواده در مراکز درمانی صحنه‌های درخشانی از بشردوستی را در اذهان ثبت کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱ ساعت ۱۲:۷

زلزله به پیشواز زمستان آمد!:
زمین لرزه تربت جام فاقد تلفات و خسارت بود
همزمان با شب یلدا، زمین مناطقی از تربت جام نصر آباد و صالح آباد خراسان رضوی لرزید هرچند که بنابر اعلام گروه های ارزیاب هلال احمر این حادثه هیچ گونه تلفات جانی و خسارات جدی نداشت.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱ ساعت ۱۱:۳۵

برگزاری پویش قرار مهربانی با مشارکت بیش از 100 نفر از اعضا جوانان هلال احمر خراسان رضوی
معاون امور جوانان استان خراسان رضوی از مشارکت بیش از یکصد عضو جوان جمعیت هلال احمر در طرح پویش قرار مهربانی آذر ماه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۳۰ ساعت ۱۳:۵۳

ارائه خدمت به بیش از یکصد هزار نفر در طرح ملی ناظران سلامت
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی از ارائه خدمت به یکصد هزار نفر در طرح ملی ناظران سلامت و پوشش بیش 14هزار مکان توسط اعضای داوطلب و جوان هلال احمر خراسان رضوی در این طرح خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۹/۲۷ ساعت ۱۴:۲۴