امروز: ۱۴۰۳/۲/۱۸
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
تقدیر مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی از اقتدار دستگاه قضایی
اقدام به موقع دستگاه قضایی در برخورد با سودجویان و افرادی که با اعلام شماره حساب قصد سوء استفاده از نیت خیر مردم نیکوکار در جریان سیل های اخیر را داشتند قابل تحسین است
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۹ ساعت ۸:۱۰

خدمت بی منت!:
درب جمعیت هلال‌احمر به روی همه بشردوستان باز است
علیرضا معین زاده معاون امور جوانان هلال احمر خراسان رضوی به مناسبت هفته هلال احمر درمصاحبه با روزنامه خراسان به تشریح شرایط و چگونگی عضو شدن از سنین جوانی در جمعیت هلال احمر پرداخت.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۸ ساعت ۱۰:۱۵

اعزام تیم های حمایت روانی سحر به روستاهای سیل زده خراسان رضوی
معاون امور جوانان هلال احمر خراسان رضوی از اعزام تیم های حمایت روانی سحر به روستاهای متاثر از سیل در خراسان رضوی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۸ ساعت ۹:۳۵

اجرای مانور ایمنی و آمادگی در برابر زلزله در مشهد
مانور ایمنی و آمادگی در برابر زلزله به میزبانی دبیرستان شاهد عترت مشهد و با اجرای برنامه های مختلف امدادی توسط گروه دادرس دانش آموزی انجام شد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۷ ساعت ۸:۱۸

تشریح برنامه‌های ماه رمضان هلال احمر خراسان رضوی
ماه مبارک رمضان ماه میهمانی مخلوق بر سر سفره خالق است. لطف خالق اقتضا نموده تا مخلوق کمترین خود را بحضور پذیرد و در نهایت ا‌حترام و تکریم او را پذیرایی نماید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۶ ساعت ۱۱:۴۱

ویزیت و توزیع رایگان دارو به 80 بیمار خسارت دیده از سیل اخیر شهرستان کلات
80 بیمار در اثر سیل اخیر کلات توسط تیم درمان اضطراری جمعیت هلال احمر ویزیت رایگان شدند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۶ ساعت ۱۰:۳۹

برگزاری مانور امدادی
پرکار رئیس جمعیت هلال احمر مشهد از برگزاری مانور امدادی پناه گیری و تخلیه اضطراری در یک دبیرستان برتر به مناسبت هفته هلال احمر خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۶ ساعت ۹:۴۹

برنامه های گرامیداشت هفته هلال احمر در خراسان رضوی تشریح شد
از نواختن زنگ امداد و نجات در یکی از مدارس مشهد و اجرای مانور زلزله در مهدکودکها تا آموزش پناهگیری و تخلیه اضطراری و تجدید میثاق با شهدا و نیز رژه اعزام کاروان بزرگ محموله های اهدایی مردمی ، از جمله برنامه های هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۵ ساعت ۱۳:۳۳

کسب رتبه برتر هلال احمر خراسان رضوی در بین دستگاههای اجرایی استان برای سومین سال پیاپی
معاون امور جوانان هلال احمر خراسان رضوی ازکسب رتبه برترهلال احمر استان برای سومین سال پیاپی دربین دستگاههای اجرایی اوقات فراغت خراسان رضوی درسال 97 خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۱ ساعت ۹:۳۶

به همت اعضا جوانان شعب هلال احمر خراسان رضوی انجام شد/ اجرای 122 برنامه به مناسبت هفته جوان
معاون امور جوانان هلال احمر خراسان رضوی از انجام 122 برنامه و فعالیت توسط اعضا جوانان هلال احمر شعب استان در هفته جوان ومصادف با ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۱ ساعت ۹:۳۴