امروز: ۱۴۰۳/۲/۱۴
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
امدادرسانی به ۱۸ مصدوم و مسموم حوادث جاده‌ای خراسان رضوی
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبر داد: امدادرسانی به ۱۸ مصدوم و مسموم حوادث جاده‌ای خراسان رضوی
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۱۲ ساعت ۱۳:۲۲

نقش پررنگ خراسان رضوی در امدادرسانی به سیل‌زدگان شمال و جنوب کشور
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: عملکرد ۵۱ پایگاه امداد و نجات هوایی، جاده‌ای، کوهستانی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به‌ویژه کمک قابل توجه این استان به هموطنان سیل‌زده شمال و جنوب کشور شایسته تقدیر است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۱۱ ساعت ۱۳:۲۶

ارسال دو تن و هفتصد کیلوگرم برنج برای اهدا به مردم سیل زده
با توجه به بارندگی های اخیر کشور و بروز سیل در نقاط مختلف کشور عزیز مان که منجر به آسیب دیدن تعداد زیادی از خانواده ها شد ، جمعیت هلال احمر تایباد اقدام به ارسال میزان دو تن و هفتصد کیلوگرم برنج از موجودی انبار امدادی این شهرستان به مقصد مشهد ، جهت اهداء و تسکین آلام سیل زدگان کشور از طرف جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نمود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۱۱ ساعت ۱۳:۰

اعزام دو تیم عملیاتی به سیلاب شهرستانهای باخزر و تایباد
با توجه به بارندگی اخیر شهرستان و تغییر ناگهانی وضعیت جوی در فصل بهار و جاری شدن سیلاب در معابر و آبنماهای جاد ه ای و همچنین احتمال بروز سیلاب در روستاهای شهرستان باخرز و تایباد و خطرات ناشی از آن دو تیم عملیاتی با یک دستگاه خوردو امدادی با تجهیزات کامل سیلاب ، به مناطق حساس و خطر پذیر اعزام شدند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۱۱ ساعت ۱۲:۵۳

گزارش تصویری1/ جمع آوری کمک های مردمی
گزارش تصویری1/ جمع آوری کمک های مردمی جهت سیل زدگان شمال کشور
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۱۱ ساعت ۱۲:۲۷

ارسال دو تن آرد برای مردم سیل زده روستای آق قلا
با همت و همکاری فرماندار محترم تایباد ، اداره صنعت و معدن و تجارت ، صنف نانوایان و جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد ، میزان دو تن آرد سفید به ارزش -18میلیون ریال از مبدا شهرستان تایباد به مقصد کارخانه تولید نان مزرعه مشهد جهت تبدیل به نان با ماندگاری بالا و اهدا به مناطق سیل زده روستای آق قلا، ارسال گردید .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۱۱ ساعت ۱۲:۱۵

بازدید مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از خدمات رسانی هلال احمر تایباد
همزمان با شروع کار ادارات در سال جدید ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به همراه معاونت محترم امداد و نجات استان و نماینده سازمان جوانان از خدمات رسانی هلال احمر از پست های نوروزی امداد و جوانان بازدید نموده و با اهدا هدیه از خدمات ایشان تقدیر بعمل آورد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۱۱ ساعت ۱۲:۱۰

توزیع جعبه کمک های اولیه در طرح ایمنی و سلامت تربت جام
هلال احمر یار همیشگی مردم در حوادث ، اینبار با اهدا جعبه کمک های اولیه در طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، قبل از حادثه در کنار مردم است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۱۱ ساعت ۱۱:۴۵

جوانان هلال احمر پیشگام در فرهنگ سازی رفتارهای ترافیکی
سردا منتظرالمهدی مشاور ارشد فرماندهی نیروی انتظامی کشور در جمع جوانان تربت جام به کمپین بهرفت پیوست.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۱۱ ساعت ۱۱:۴۱

6عملیات امدادرسانی طی 13 ساعت گذشته توسط نیروهای جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از 6 عملیات امدادرسانی طی 13 ساعت گذشته توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۱۱ ساعت ۱۱:۳۸