امروز: ۱۴۰۳/۲/۵
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
برگزاری مراسم تودیع ومعارفه رئیس هلال احمرشهرستان جغتای
مراسم تودیع و معارفه رئیس هلال احمرشهرستان جغتای با حضورفرماندار این شهرستان و جمعی از مدیران ومعاونان هلال احمر استان برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ ساعت ۹:۲

برگزاری جلسه هماهنگی و توجیهی طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی
رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر از برگزاری جلسه هماهنگی و توجیهی طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ویژه نوروز 98 خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ ساعت ۶:۵۸

کاشت نهال توسط اعضای جوان جمعیت هلال احمر خواف
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف با اشاره به ترویج فرهنگ درختکاری و حفاظت از محیط زیست، از کاشت نهال توسط اعضای کانون های جوانان جمعیت هلال احمر خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ساعت ۱۷:۴۸

جوانان هلال احمر قوچان نشاندن درخت
رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: اعضا جوانان هلال احمر قوچان به مناسبت هفته درختکاری و منابع طبیعی اقدام به کاشت نهال کردند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ساعت ۱۲:۲۶

پوشش امدادی کاروانهای راهیان نور
همزمان با نزدیک شدن آغاز سال نو و اجرای برنامه کشوری اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور ، جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد نیز در کنار سایر نهادها همکار ، با اعزام 3 نفر نجاتگر به همراه تجهیزات کمک های اولیه در این مراسم به سه دستگاه اتوبوس بردار و دو دستگاه اتوبوس خواهر اعزامی این شهرستان خدمات رسانی نمود .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ساعت ۱۰:۶

امدادرسانی به 8 مصدوم در دو حادثه واژگونی پراید
معاون امداد ونجات هلال احمر خراسان رضوی از امدادرسانی به هشت مصدوم دو حادثه واژگونی پراید در محورهای قوچان به فاروج وسبزوار به بردسکن خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ساعت ۹:۵۳

آخرین جلسه شورای اجرایی جمعیت هلال احمر در سال 97
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف از برگزاری دوازدهمین جلسه شورای اجرایی جمعیت هلال احمر این شهرستان در اسفند ماه سال جاری خبر داد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ساعت ۹:۴۲

راه اندازی پایگاه بین شهری امداد و نجات برغمد (یادمان شهدای پیراکوه)
راه اندازی پایگاه بین شهری امداد و نجات برغمد (یادمان شهدای پیراکوه) برای اولین بار در مورخه ۹۷/۱۲/۲۵ با حضور ۴ نفر از نجاتگران ماهر و تجهیزات امدادی
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ساعت ۹:۴۱

امدادرسانی به3 مصدوم در حادثه واژگونی پراید
معاون امداد ونجات هلال احمر خراسان رضوی از امدادرسانی به 3 مصدوم دو حادثه واژگونی پراید در محورهای قوچان به فاروج داد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ساعت ۹:۳۰

شرکت اعضا به همراه پرسنل شعبه در طرح نذر درخت
مراسم کاشت نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با حضور جمعی از اعضا و مسئولین شهر و عموم شهروندان برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ساعت ۹:۹