امروز: ۱۴۰۳/۲/۸
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
شایسته‌سالاری مهمترین اصل منابع انسانی در هلال احمر است
دبیر کل جمعیت هلال احمر با تاکید بر ضرورت داشتن تقوا و نظم در برنامه‌ها اظهار کرد: وضعیت مدیریت فن‌آوری‌ و ارتباطات در جمعیت هلال احمر نیازمند توجه و رسیدگی بیشتر است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۸ ساعت ۱۲:۵۵

منابع انسانی مهمترین سرمایه هستند
معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر گفت: منابع انسانی مهمترین سرمایه سیستم هستند و با این دیدگاه باید برای بالندگی آنها گام برداریم.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۸ ساعت ۱۲:۴۴

عدالت‌محوری در ارتقای منابع انسانی ضروری است
خزانه‌دار کل و ذیحساب جمعیت هلال احمر کشور گفت: عدالت‌محوری در تداوم خدمت و ارتقای منابع انسانی ضروری است چرا که هر سیستم و سازمان اداری ،آینه تمام نمای نظام و کشور است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۸ ساعت ۱۲:۳۳

لجستیک ضربه‌گیر سیستم است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: معاونان منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر مسئولیت لجستیک را عهده‌دار هستند که علاوه بر اهمیت، خیلی اوقات ضربه‌گیر سیستم هم هستند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۸ ساعت ۱۲:۲۲

یک مصدوم ویک فوتی در حادثه برخورد کامیون با زانتیا
مسئول مرکز کنترل وهماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی از امدادرسانی به مصدوم حادثه برخورد خودروی زانتیا با کامیون خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۸ ساعت ۱۰:۲۲

توزیع گوشت گرم در بین نیازمندان
رئیس جمعیت هلال احمر سرخس گفت به مناسبت میلاد با سعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س)مقدار 35 کیلوگرم گوشت گرم بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۸ ساعت ۱۰:۱۷

دکتر پیروی با حضور در جمع مدیران سازمان جوانان: جوانان انگیزه اساسی فعالیت در هلال‌احمر هستند
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اذعان به اینکه در هلال‌احمر نشاط دوباره و انرژی مضاعف برای کار و فعالیت گرفته است، گفت: چیزی که در هلال‌احمر به من انگیزه می‌دهد، جوانانی هستند که وقت گذراندن با آنها چنان لذتی دارد که انگار جزو عمر آدم محسوب نمی‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۸ ساعت ۸:۵۶

برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)
رئیس جمعیت هلال احمر جغتای از برگزاری جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به همراه مولودی خوانی واهدای هدایابه امدادگران وجوانان در پایان جشن خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۷ ساعت ۱۳:۲۸

رئیس سازمان امداد و نجات تاکید کرد: افزایش سرعت امداد‌رسانی در نوروز
یکی از نهادهای فعال در ایام نوروز که وظیفه امدادرسانی به مسافران را بر عهده دارد، سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر است. هر ‌سال با فرارسیدن روزهای آخر اسفند، طرحی با عنوان امدادونجات جاده‌ای با استفاده از تمامی امکانات امدادی جمعیت هلال‌احمر به اجرا درمی‌آید که هدف اصلی این طرح، ارایه کمک‌های اولیه و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان و مصدومان حوادث مختلف به ویژه سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی است. طرح امداد نوروزی‌ سال ٩٨ با هدف افزایش سرعت امدادرسانی و کاهش آسیب‌های جانی در حوادث جاده‌ای اجرا خوا
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۷ ساعت ۱۲:۴۷

آزمون درون مدرسه ای طرح دادرس
محمد رضائی رئیس جمعیت هلال احمر سرخس از برگزاری دوره المپیاد منطقه طرح دادرس در مدارس این شهرستان خبر داد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۷ ساعت ۱۱:۲۰