امروز: ۱۴۰۳/۲/۱۴
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
داوطلبان جوامع تاب آور می‌سازند
داوطلبان، جوامع تاب آور می سازند؛ این شعار بین المللی روز جهانی داوطلب است؛ پنجم دسامبر(۱۴ آذر) روزی است که از سوی سازمان ملل متحد به این عنوان نامگذاری شده و یکی از روزهای مهم بین المللی در دنیا محسوب می شود. انتخاب هوشمندانه این شعار نشان می دهد که مخاطرات در جهان امروز تا چه میزان افزایش یافته و نقش داوطلبان در تاب آوری در برابر این خطرات چقدر می تواند مهم و سرنوشت ساز باشد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۴ ساعت ۹:۵

تبریک رئیس جمعیت هلال‌احمر به مناسبت روز جهانی دا:
داوطلبان عطر تبسم خدا را به ناامیدان هدیه می‌کنند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۴ ساعت ۸:۵۰

اجرای طرح ماه نشان ویژه دانش آموزان توسط واحد جوانان جمعیت هلال احمر جوین
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۴ ساعت ۸:۱۷

ویژه برنامه های روز جهانی مبارزه با ایدز
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز ، همزمان با روز جهانی پیشگیری از ایدز با همکاری مرکز بهداشت شهرستان کارگاه آموزشی پیشگیری از ایدز با حضور کارشناسان مرکز بهداشت در محل کلاس آموزشی جمعیت هلال احمر درگز با مشارکت اعضا جوانان و داوطلبان برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۴ ساعت ۸:۱۶

آغاز دوره آموزشی ضمن خدمت آینده پژوهی ویژه مدیران
دوره آموزش ضمن خدمت آینده پژوهی ویژه مدیران صبح امروز با حضور مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی و مشاور رئیس هلال احمر در امور برنامه وبودجه در سالن زنده یاد بیژن دفتری در مشهد مقدس آغاز شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۳ ساعت ۱۳:۲۰

کلاس پیشگیری از اعتیاد وبیماری ایدز در شهرستان جغتای
اعضاءشرکت کننده از عواقب وزیان های پیشروی اعتیاد وایدز آشنایی پیدا کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۳ ساعت ۱۲:۲۲

برگزاری انتخابات شورایی اجرایی کانون های دانش آموزی شهرستان جغتای
انتخابات شورای اجرایی کانون انش آموزی هلال احمردر تمامی مدارس دارای کانون برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۳ ساعت ۱۱:۳۷

جلسه هم اندیشی کانون طلاب حضرت امیرالمونین (ع)
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر درگز ، جلسه هم اندیشی کانون طلاب حضرت امیرالمونین (ع) باحضور حجت الاسلام عیدی مدیر حوزه علمیه ، معاون شعبه ،مسئول امور جوانان و اعضا در خصوص برگزاری انتخابات جدید و فعالیتهای کانون طلاب در مورخه 97/9/13 در محل حوزه علمیه حضرت امیر المومنین (ع) برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۳ ساعت ۱۱:۲۲

کارگاه آموزشی پای درس ماه 3 در شهرستان جغتای
با اهداف اصول هلال احمر،آشنایی با سازمان جوانان هلال احمر،امدادوکمک های اولیه
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۳ ساعت ۱۰:۴۹

بازديد دانش آموزان از جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس:
بازديد دانش آموزان از جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۳ ساعت ۱۰:۲۶