امروز: ۱۴۰۳/۲/۲۸
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان مطرح کرد مراجعه بیش از 3 هزار نفر مسافر نوروزی به پست‌های جمعیت هلال‌احمر قوچان / وقوع 16 فقره تصادف در محورهای مواصلاتی قوچان در ایام نوروز
رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان با اشاره به استقرار 2 پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان از مراجعه 3 هزار و 536 نفر به این چادرها خبر داد که در مقایسه با سال گذشته دارای افزایش است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۰ ساعت ۹:۱۳

امدادرسانی به چهار مصدوم حادثه واژگونی پژو405
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان از امدادرسانی به چهارمصدوم حادثه واژگونی پژو ۴۰۵ در محور قوچان به درگزخبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۰ ساعت ۹:۹

رئیس جمعیت هلال احمر بیان کرد:
زلزله در ملارد زنگ هشدار جدی برای تهران
رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه اسکان و تغذیه اضطراری هموطنان زلزله زده در کرمان پایان یافته است، بیان کرد: جمعیت هلال احمر تا هر زمان که لازم باشد از زلزله زدگان کرمانشاه حمایت روحی و روانی خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۰ ساعت ۷:۵۶

پاکسازی محیط زیست پارک وحدت خواف با شعار «توسعه و احیای منابع طبیعی و محیط زیست پایدار»
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف از پاکسازی محیط زیست پارک وحدت خواف بعد از تعطیلات نوروز 97توسط اعضای فعال کانون دانش آموزی ولایت فقیه جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۹ ساعت ۱۲:۵۴

کارگاه آموزش مهارت های فرزند پروری در مدارس خواف برگزار شد.
هادی رمضانی رئیس جمعیت هلال احمر خواف از اجرای طرح آموزش مهارت های فرزند پروری به والدین و دانش آموزان در دبیرستان دور اول ولایت فقیه خبرداد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۹ ساعت ۱۱:۰

برپایی ایستگاه سنجش سلامت توسط دانشگاه آموزش عالی :
برپایی ایستگاه سنجش سلامت توسط دانشگاه آموزش عالی گناباد
برپایی ایستگاه سنجش سلامت توسط دانشجویان دانشگاه آموزش عالی گناباد به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمرشهرستان گناباد دانشگاه آموزش عالی گناباد جهت ارتقاء سطح سلامت در بین دانشجویان وپرسنل دانشگاه به مناسبت روز
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۹ ساعت ۱۰:۵۵

جلسه توجیهی طرح خادم در جمعیت هلال احمر سرخس:
جلسه توجیهی طرح خادم با حضور تسهیل گران و داوطلبان جمعیت هلال احمرسرخس برگزار گردید
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۹ ساعت ۹:۲۵

امدادرسانی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به 692 تن در 173 حادثه نوروز 97
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در طول مأموریت 24 روزه طرح نوروزی 97، 173 مورد حادثه به وقوع پیوست و به 469 مصدوم این حوادث امدادرسانی شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۸ ساعت ۱۴:۱

تقدیر از عملکرد هلال احمر در سالگشت زلزله سفید سنگ فریمان
همزمان با سالگرد زلزله سفیدسنگ فریمان باحضور قاضی زاده، نماینده مجلس و فرماندار فریمان و معاونان پشتیبانی وامداد ونجات هلال احمر خراسان رضوی پروژه آبگرم ‌شاهان گرماب آغاز به کار کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۸ ساعت ۱۳:۳۳

پایان شانزده روز تلاش صادقانه در جهت ماندگاری خاطره ای خوش در اذهان مسافرین . امور جوانان ، شعبه کاشمر
از ابتکارات جوانان هلال احمر کاشمر تا خدمات سلامت و بازدید مسئولین از این خدمات
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۸ ساعت ۱۱:۵۸