امروز: ۱۴۰۳/۱/۹
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

اخبـــار
همایش تقدیر از مسئولین روابط عمومی شهرستان چناران
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر چناران در مورخه بیست و چهارم اردیبهشت ماه همایشی به منظور گرامیداشت سالروز ارتباطات و روابط عمومی در سالن کنفرانس فرمانداری با حضور مسئولان ادارات شهرستان چناران برگزار گردید. در این همایش مهندس پرویزیان فرماندار شهرستان،درخصوص اهمیت جایگاه روابط عمومی و انعکاس عملکرد و پاسخگویی به مخاطبین سازمان نکاتی را ذکر نمود ایشان ضمن خوشامدگویی به آقای مسعودی ریاست جمعیت هلال احمر و تبریک هفته هلال احمر از فعالیتهای چشمگیری که در طرح استقبال از مسافرین نوروزی94 و
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۹ ساعت ۱۹:۴۱

طرح چادر سلامت در پنجمین روز ازهفته هلال احمر
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمرچناران در مورخه بیست و دوم اردیبهشت ماه ، همزمان با پنجمین روز از هفته هلال احمر با شعار انسان مهربان و دنیای آرام ، جمعیت هلال احمر چناران اقدام به برپایی ایستگاه طرح سلامت (تست رایگان قندخون و فشار خون ) نمود طی این برنامه که از ساعت 8 تا 14 روز سه شنبه در مرکز شهر صورت گرفت تعداد 185 نفر از شهروندان شهرستان چناران از خدمات این ایستگاه بهره مند شدند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۹ ساعت ۱۸:۴۱

سخنگوی کشتی نجات در گفتگو با خبرنگار اعزامی تسنیم :
انجام هماهنگی لازم با هلال‌احمر یمن برای پهلوگیری "کشتی نجات" در بندر الحدیده
خبرگزاری تسنیم: سخنگوی کشتی نجات گفت: برای پهلوگیری کشتی در بندر حدیده هماهنگی‌های لازم با هلال احمر یمن انجام شده است
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۹ ساعت ۱۴:۲۶

برگزاری اردوی توان افزایی تیم توانا در ارتفاعات مشهد
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی، به منظور ارتقا روحیه نشاط و همدلی و افزایش روحیه تعاون و مشارکت جویی و توان امدادگری، اردوی توان افزایی تیم توانا به همت معاونت امدادونجات جمعیت در تاریخ سه شنبه برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۹ ساعت ۱۰:۲۳

فرماندار مه ولات در حاشیه افتتاح دفتر نمایندگی هلا:
هلال احمر هنگام بحران و بلایا به موقع پای کار است
فرماندار مه ولات در حاشیه مراسم افتتاح دفتر نمایندگی هلال احمر مه ولات در استان خراسان رضوی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات این نهاد در جامعه گفت: نیروهای هلال احمر همیشه در بحران ها و بلایا از معدود نیروهایی هستند که به موقع پای کار هستند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۸ ساعت ۱۴:۳

با حضور فرماندار وا مام جمعه مه ولات و مدیران هلال:
افتتاح و راه اندازی دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمردر شهرستان مه ولات خراسان رضوی
به گزار ش روابط عمومی هلال خراسان رضوی، با حضور جانشین هلال احمر استان خراسان رضوی،فرماندار شهرستان مه ولات،امام جمعه مه ولات،مسئولین ستادی هلال احمر استان و روسای ادارات شهرستان فیض آبادطی مراسمی در محل سالن اجتماعات فرمانداری فیض آباد ، دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمردر شهرستان مه ولات افتتاح و راه اندازی شد. امام جمعه فیض آباد در این آیین اظهار داشت:خدمت به خلق عبادت است .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۸ ساعت ۱۴:۰

به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی و در دی:
قائم مقام مدیرعامل: گسترش پژوهش، تحلیل محتوا و مطالعه افکار عمومی رسالت اصلی روابط عمومی هاست.
آقای محسن نجات قائم مقام مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در دیدار با مدیریت و پرسنل روابط عمومی که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، طی سخنانی از روابط عمومی به عنوان مغز هوشیار، قلب تپنده، چشم بینا و گوش شنوا سیستم یاد کرد و گفت: گسترش پژوهش، تحلیل محتوا و مطالعه افکار عمومی از جمله رسالت ها و وظایف روابط عمومی هاست.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۷ ساعت ۱۳:۵۴

جمعیت هلال احمر فریمان برگزار کرد::
برگزاری گارکاه آموزشی حمایت روانی در زمان حوادث و بلایای غیر مترقبه
به گزارش روابط عمومی این جمعیت، کارگاه آموزشی حمایت های روانی در بلایا و حوادث غیر مترقبه به همت واحد آموزش جمعیت هلال احمر فریمان در تاریخ 27 اردیبهشت ماه سال 94 در دانشگاه پیام نور فریمان برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۷ ساعت ۱۱:۲۳

اردوي تفريحي ويژه نجاتگران و داوطلبان جمعيت هلال ا:
اردوي تفريحي ويژه نجاتگران و داوطلبان جمعيت هلال احمر گناباد
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان گناباد اردوی یکروزه ای در منطقه ييلاقي حصار تربت حيدريه ویژه ی نجاتگران , داوطلبان
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۷ ساعت ۱۰:۱۲

تلاش ها و خدمات جمعیت هلال احمر تربت جام قابل تقدیر است
نجات قائم مقام مدیر عامل هلال احمر خراسان رضوی در حاشیه حضور و بازدید وزیر محترم کشور و استاندار خراسان رضوی از اردوگاه افغانی های تربت جام :
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۶ ساعت ۱۳:۸

استقبال نمازگزاران از چادر سلامت
به گزارش روابط عمومی این جمعیت، در روز 25اردیبهشت ماه 94 اعضای داوطلبان جمعیت هلال احمر فریمان اقدام به برگزاری چادر سلامت در محل برپایی نماز جمعه نمود..
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۵ ساعت ۱۰:۵۱

قائم مقام مدیر عامل هلال احمرخراسان رضوی خبرداد:
انجام تمهیدات لازم برای راه اندازی دبیرخانه تخصصی مددکاران کشوری در هلال احمر خراسان رضوی
با توجه به ظرفیت ها، توانایی وپتانسیل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، تمهیدات لازم برای راه اندازی دبیرخانه تخصصی مددکاران در هلال احمر استان با برگزاری چندین جلسه وکارگروه های ویژه انجام شده است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۴ ساعت ۱۳:۵۸

در آخرین روز از هفته هلال احمربرگزار شد:
عطر افشانی گلزار شهدا توسط مدیران و کارکنان هلال احمر خراسان رضوی
درآخرین روزاز گرامیداشت هفته جمعیت هلال احمر،"روز همدلی وهم زبانی"جمعی از مدیران،کارکنان وپرسنل،امدادگران،جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با حضور در محل گلزار شهدا،یاد وخاطره شهدای انقلاب ودوران8سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۴ ساعت ۱۳:۸

برگزاری مانور تیم امدادی توانا در مرکزآموزش تخصصی هلال احمر خراسان رضوی
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، در پنجمین روز از گرامیداشت هفته هلال احمر،مانور تیم امداد ی توانا (تیم امدادی خواهران جمعیت هلال احمر) در مرکز آموزش تخصصی با حضور35 نفر از خواهران امدادگر برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۴ ساعت ۱۳:۶

حضور تیم درمان اضطراری هلال احمر خراسان رضوی در مانور استان گلستان
همزمان با گرامیداشت هفته هلال احمر، تیم درمان اضطراری جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی در مانور تیم های درمان اضطراری استان های خراسان شمالی، مازندران، البرز، سمنان و تهران که در استان گلستان برگزار شد، شرکت کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۴ ساعت ۱۳:۱