امروز: ۱۴۰۳/۲/۹
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

اخبـــار
همزمان با هفته هلال احمر در خراسان رضوی:
یاد و خاطره امدادگر شهید محمود سوزنچی گرامی داشته شد.
در پنجمین روز از گرامیداشت هفته هلال احمر،جمعی از مدیران و مسئولان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با حضور در منزل امدادگر شهید محمود سوزنچی، یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۲ ساعت ۱۱:۵۰

بلندترین قله خراسان رضوی زیر پای امدادگران
در ششمین روز گرامیداشت هفته هلال احمر جمعی از پرسنل حوزه امدادونجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بلند ترین قله استان را فتح کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۲ ساعت ۱۰:۳۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به عنوان فرمانده کشتی نجات یمن منصوب شد
با صدور حکمی از سوی جمعیت هلال احمر کشور دکتر سید مجتبی احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به عنوان فرمانده کشتی نجات یمن منصوب شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۱ ساعت ۱۱:۵۲

در سومین روز گرامیداشت هفته هلال احمر::
برگزاری همایش هلال مهربانی و تجلیل از فعالان و برگزیدگان هلال احمر خراسان رضوی
در سومین روز از گرامیداشت هفته جمعیت هلال احمر طی مراسمی با عنوان" همایش هلال مهربانی" از فعالان و برگزیدگان حوزه های امدادونجات، داوطلبان و جوانان هلال احمر خراسان رضوی تجلیل و قدردانی شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۱ ساعت ۱۱:۴۹

در سومین روز از گرامیداشت هفته هلال احمر برگزار شد
دیدار صمیمی مدیران وکارکنان هلال احمر خراسان رضوی با امام جمعه مشهد مقدس
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۰ ساعت ۱۶:۶

یک کار پاک
گفت و گو با دکتر فیروز یزدانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مشهد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۰ ساعت ۱۵:۳۸

اولین جشنواره تئاتر وسرود غنچه های هلال؛حمایت از خلاقیتهای هنری در جهت تربیت بهتر
اولین جشنواره تئاتر و سرود کانون غنچه های هلال اجمر استان خراسان رضوی با عنوان ((بشردوستی)) در سطح مهد های کودک استان با رویکرد حمایت از خلاقیتهای هنری در جهت تربیت بهتر نسل آینده و با هدف ارتقاء فرهنگ نوع دوستی در بین کودکان برگزار می گردد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۲۰ ساعت ۹:۱۴

برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری توسط امورجوانان هلال احمر خراسان رضوی
به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر،همایش بزرگ دوچرخه سواری همراه با جوایز ارزنده در شهر مشهد برگزار می شود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۱۹ ساعت ۱۵:۳۷

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران: هلال‌احمر یک نهاد مردمی است که همواره با دیده احترام به انسان‌ها می‌نگرد
حجت الاسلام والمسلمین معزی گفت: هلال احمر همواره اگر به سوی مدد رسانی و کمک رسانی می‌رود با دیده احترام به انسان می نگرد؛ با این دید که فرد همه هستی خود را از دست داده که بر این اساس شعار هلال احمر شعار مهربانی است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۱۹ ساعت ۹:۱۲

پیام تبریک دکتر ضیائی به مناسبت فرارسیدن هفته هلال احمر
جمعیت‌های ملی برای رقم زدن دنیایی عاری از درد، سختی‌ها را به جان می‌خرند/ پرچم ایرانیان برای یاری رساندن به نوع بشر همیشه برافراشته است
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۱۷ ساعت ۸:۴۹

بازدید مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و جمعی از مدیران خراسان رضوی از محل وقوع زلزله در کاشمر
در پی وقوع زلزله 2/5 ریشتری در شهر کاشمر خراسان رضوی، دکتر احمدی مدیرعال جمعیت هلال احمر استان و جمعی از معاونان و مدیران این جمعیت به همراه صادقی معاون سیاسی استاندار و شایان فر مدیرکل شورای هماهنگی استان به منظور بررسی این حادثه طبیعی در محل حاضر شدند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۱۶ ساعت ۱۳:۵۳

کاهش خطرپذیری حوادث طبیعی باید در دستور کار قرار گیرد/ قدردانی از حمایت ها و همکاری های جمعیت هلال احمر ایران
نماینده معاون دبیر کل فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های هلال احمر و صلیب سرخ با اشاره به اینکه زلزله نپال هشداری بود تا کاهش خطرپذیری حوادث طبیعی در دستور کار قرار بگیرد، تاکید کرد: جمعیت هلال احمر ایران برای برگزاری کنفرانس بین‌المللی حمایت‌هایی را انجام داده است تا بتوانیم در کاهش خطرپذیری تاثیرگذار باشیم.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۱۶ ساعت ۱۰:۵۰

مطالعه میزان آمادگی تهرانی‌ها در برابر حوادث از سوی هلال‌احمر/ پرهیز از دیدگاه مقطعی نسبت به بهبود وضعیت ایمنی تهران
رئیس جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: مطالعاتی در زمینه بررسی میزان آمادگی مردم تهران در برابر حوادث احتمالی از سوی جمعیت هلال‌احمر در حال انجام است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۱۶ ساعت ۱۰:۴۹

گزارش تصویری/نشست خبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی با اصحاب رسانه
نشست خبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی با اصحاب رسانه در آستانه هفته هلال احمر
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۱۵ ساعت ۲۱:۳۷

درنشست مطبوعاتی دکتر احمدی با اصحاب رسانه:
دکتر احمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به همراه معاونان و مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نشستی مطبوعاتی به بیان برنامه های گرامیداشت هفته هلال احمر پرداخت.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۲/۱۵ ساعت ۱۳:۳۶