امروز: ۱۴۰۳/۲/۱۷
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
آموزش امداد وکمکهای اولیه همگانی
دوره آموزش همگانی امداد وکمکهای اولیه درروستای بقچیربرگزارگردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۶ ساعت ۱۳:۴۴

۴۰ سال، ۴۰ اقدام:
گزارش بیست و چهارم: مراکز کنترل و هماهنگی عملیات؛ تقویت نیروهای عملیاتی
فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مناسبی برای مرور دستاوردها وموفقیت‌های کشور در حوزه‌های مختلف است. دهه فجر با انتشار ۴۰ گزارش به صورت روزانه، مجموعه‌ای از این موفقیت‌ها و دستاوردها را در حوزه‌های کاری جمعیت هلال احمر به طور خلاصه مرور می‌کنیم؛ مراکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر، بیست و چهارمین گزارش است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۶ ساعت ۱۰:۲۹

برگزاری کلاس آموزشی طرح دادرس 97
کلاس آموزش چادر زنی جهت دانش آموزان پسر و دختر طرح دادرس برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۶ ساعت ۸:۰

آغازاجرای طرح ملی دادرس درمدارس رشتخوار
هفتمین دوره طرح ملی دادرس درمدارس سطح شهرستان برگزارشد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۵ ساعت ۲۰:۰

آغاز المپیاد درون مدرسه ای طرح دادرس در نیشابور
آزمون عملی و کتبی المپیاد درون مدرسه ای طرح دادرس در آموزشگاه های مجری طرح دادرس به همت مربیان جمعیت هلال احمر نیشابور درحال برگزاری است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۴ ساعت ۲۲:۳۰

برگزاری دوره تخصصی اقدامات اورژانس و پیش بیمارستانی در جمعیت هلال احمر نیشابور
اسماعیل شاه بیکی معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور از برگزاری دوره تخصصی اقدامات اورژانی و پیش بیمارستانی خبر داد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۴ ساعت ۲۲:۲۷

دوره پشتیبانی در عملیات امدادی درگناباد
رییس جمعیت هلال‌احمر گناباد از برگزاری دوره‌ی آموزش تخصصی پشتیبانی در عملیات امداد و نجات با شرکت 30 نفر امدادگر و نجاتگر در این شهرستان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۴ ساعت ۱۱:۲۵

باز آموزی خواهران تیم تواناجمعیت هلال احمر جغتای
رئیس جمعیت هلال احمراز برگزاری دوره های باز آموزی در هفته 2جلسه برای خواهران تیم تواناخبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۴ ساعت ۱۱:۱۱

آگهی مزایده عمومی جمعیت هلال احمر تربت جام
جمعیت هلال احمر تربت جام در نظر دارد " یک قطعه زمین به مساحت 756متر مربع در موقعیت بلوار امام خمینی (ره) جنب بیمارستانی طالقانی " را از طریق برگزاری مزایده عمومی و برابر شرایط مندرج در برگ شرایط شرکت درمزایده به متقاضیان واجد شرایط به مدت سه سال به صورت اجاره واگذار نماید.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۴ ساعت ۱۰:۳۶

بازدید نمایندگان کمیته بین المللی صلیب سرخ از پروژه آگاهی از خطرات مین مرز دوغارون
نمایندگان کمیته بین المللی صلیب سرخ و مسئولین جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی از پروژه آموزشی مین هلال احمر شهرستان تایباد در مرز دوغارون بازدید نمودند .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۴ ساعت ۸:۴۴