امروز: ۱۴۰۳/۲/۳۰
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
اجرای مانور لحظه صفر
اعزام تیم های امداد و نجات شهرستان چناران به منطقه (گلبهار)در مانور لحظه صفر انجام پذیرفت .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ساعت ۹:۵۶

180 مسافر جاده های غرب خراسان رضوی امداد رسانی شدند
مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: در پی بارش شدید برف 180 مسافر گرفتار در برف و کولاک جاده های روستایی شهرستانهای سبزوار و خوشاب روز جمعه امداد رسانی شدند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ساعت ۹:۴۱

حضور ریاست شعبه در اجلاس سراسری مدیران ستادی و روسای شعب جمعیت هلال احمر کشور درتهران
رئیس شعبه چناران در اجلاس سراسری مدیران و روسای جمعیت هلال احمر کشور در تهران حضور بهم رساندند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ساعت ۹:۲۶

تجلیل جوانان دیار امام مهربانی ها از مهربانان سفید پوش
اعضا جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به مناسبت روز پرستار با حضور در مراکز درمانی و بیمارستان های شهرستان خود از سفید پوشان مهربان تجلیل کردند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ساعت ۹:۱۸

مصدومیت ۶ نفر در تصادف زنجیره ای در محور چناران به قوچان
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان از مصدومیت ۶ نفر در حادثه برخورد دو دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ساعت ۸:۵۴

اولین المپیاد ورزش روستایی و بومی محلی
اولین المپیاد ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی در شهرستان درگز برگزار شد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ساعت ۱۱:۱۲

روسای خانه‌های داوطلب هلال احمر کشور در مشهد گردهم آمدند
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر در مشهد گفت: مراکز خانه‌های داوطلب هلال احمر باید پاتوق های مردمی برای خوبتر شدن حال مردم باشد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ساعت ۸:۱

واژگونی تریلی 10 مجروح بر جا گذاشت
رئیس مرکز کنترل وهماهنگی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: واژگونی یک دستگاه تریلی در جاده نیشابور - مشهد موجب جراحت 10 سرنشین این خودرو شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ساعت ۱۴:۲۹

16 استان کشور در اجرای طرح ملی همسفران خورشید همکاری کردند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۱۶ استان کشور در کنار جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در امر خدمت‌رسانی در طرح ملی همسفران خورشید مشارکت کردند و در مجموع ۱۷ استان کشور در اجرای این طرح همکاری کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ساعت ۱۴:۹

۲۷ میلیون و ۴۰۰ هزار زائر در ۹ ماهه نخست سال ۹۷ به مشهدالرضا(ع) مشرف شدند
مدیرکل هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: در ۹ ماهه نخست امسال ۲۷ میلیون و ۴۰۰ هزار زائر در مشهدالرضا(ع) داشتیم که از این تعداد ۳ میلیون آن زائران غیرایرانی بودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ساعت ۱۴:۶