امروز: ۱۴۰۳/۲/۵
پربیننده‌ترین ها
گفتگو
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
پایگاههای درمانی هلال احمر ایران وویزه اربعین حسینی
۱۳۹۶/۸/۹

بازديد مدير اموزش و پرورش جناب اقاي احمدي
بازديد مديريت آموزش و پروش جناب اقاي احمدي به همراه اعضاي ستاد اسكان آموزش و پروش شهرستان سرخس در ساعت 11:30 در مورخه 11/1/1394 صورت گرفت و مسئولین با حضور در پست مسافرين نوروزی كه جمعیت هلال احمر شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح های قرار گرفتند .
۱۳۹۴/۱/۲۵

برپايي خيمه دوستدار كودك
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر شهرستان سرخس علاوه بر اجرای خدمات امدادی، راهنمایی های گردشگری و موقعیت های جغرافیایی و برپایی چادرهای سلامت به منظور سنجش رایگان فشار و قندخون مسافران، ، خيمه هايي.با عنوان دوستدار کودک تجهیزشده که دراین فضا کودکان مراجعه کننده از طریق نقاشی و سایر هنرهای تجسمی با مفاهیم جمعیت هلال احمر و اصول هفتگانه آن آشنا می شوند. به دليل حضور چشم گير كودكان و خانواده ها سعی شده در قالب های متناسب با سنین کودکان مراجعه کنند
۱۳۹۴/۱/۲۵

طرح حمايت از طبيعت اجرا شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر سرخس جمعيت هلال احمر سرخس در روز طبيعت جوانان جمعيت هلال احمر سرخس در راستاي حفاظت و حمايت از محيط زيست با انگيزه داشتن طبيعت زيبا و بدون زباله و جهت فرهنگ سازي طرح حمايت از طبيعت را اجرا نمودند. اين طرح با رويكرد حمايتي و اموزشي در خصوص اشتي باطبيعت اجرا شد و در اين طرح 700 عدد كيسه زباله وبروشور در خروجي هاي شهر بين همشهريان و مسافرين نوروزي توزيع گرديد و در راه بازگشت كيسه هاي زباله توسط همشهريان به مامورين محترم شهرداري مستقر در ورودي شهر
۱۳۹۴/۱/۲۵
اوقات شرعی

لیست مطالب
حضرت زینب (س) الگوی مقاومت ملت ایران در فشارهای اقتصادی است
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: حضرت زینب (س) الگوی مقاومت ملت ایران در مقابل توطئه ها و هجمه های اقتصادی دشمن است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ساعت ۱۲:۴۳

خدمت صادقانه به انسانها مسیر اصلی خدمت بی منت در هلال احمر
حجت‌الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به مردمی و عام‌المنفعه بودن نهاد هلال احمر، تاکید کرد: خدمت صادقانه به انسانها اصلی ترین مسیر خدمت بی منت در هلال احمر است که همه مردم و بشریت از آن منتفع می‌شوند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ساعت ۱۲:۲۷

برگزاری ویژه برنامه روز پرستار
ویژه برنامه روز پرستار به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) در بیمارستان امام خمینی (ره ) درگز برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ساعت ۱۲:۲۳

تبریک پرسنل و اعضای هلال احمر سرخس به پرستاران بیمارستان لقمان حکیم
پرسنل و اعضای جمعیت هلال احمر سرخس در سالروز ولادت حضرت زینب (س) روز پرستار را به پرسنل و پرستاران بیمارستان لقمان حکیم سرخس تبریک گفتند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ساعت ۱۱:۲۴

تبریک روز پرستار به پرستاران بیمارستان جوین
پرسنل و اعضای جمعیت هلال احمر جوین در سالروز ولادت حضرت زینب (س) روز پرستار را به پرسنل و پرستاران بیمارستان قمر بنی هاشم نقاب تبریک گفتند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ساعت ۷:۵۵

تصادف خودرو پراید وکامیون در شهرستان جغتای 8 نفر فوتی برجا گذاشت
ریئس جمعیت هلال احمرجغتای مبنی بر تصادف خودرو سواری پراید وکامیون در محور سه راهی ابویسان به جغتای(تقاطع روستای جبله نو)خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ساعت ۱۵:۸

آب گرفتگی در روستای جنت آباد رشتخوار
سید علی حسین زاده معاون ومسئول امداد ونجات شعبه رشتخوار از آبگرفتگی دوواحد مسکونی درروستای جنت آباد خبرداد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ ساعت ۲۳:۰

برگزاری آزمون کشوری کسب درجه ایثار نجاتگران 6 استان کشور در خراسان رضوی
معاون امداد ونجات هلال احمر خراسان رضوی گفت:آزمون کشوری کسب درجه ایثار نجاتگران 6 استان کشور به میزبانی هلال احمر خراسان رضوی در مرکز اموزشهای تخصصی این استان در مشهد مقدس در حال برگزاری است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ ساعت ۱۳:۱۵

جلسه مجمع خیرین هلال مهربانی( خواهران ) تایباد
جلسه مجمع خیرین هلال مهربانی ( خواهران ) جمعیت هلال احمرتایباد درراستای برنامه ریزی طرح فرشتگان رحمت تشکیل شد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ ساعت ۱۲:۵۴

بازدید ازکانکس امدادروستایی
باتوجه به فرارسیدن فصل زمستان مسئول امداد ونجات شهرستان تایباد ازتجهیزات وکانکس امدادروستایی مستقر در روستای ارزنه باخرز بازدید نمود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ ساعت ۱۲:۱۸