امروز: ۱۴۰۳/۲/۷



لیست مطالب
<<  قبلي  123456789  بعدي  >>
گزارش اقدام ۴ (دی‌ماه ۱۳۹۷)؛ خدمت ادامه دارد…
دی ماه پر تب و تاب بود و مقدمه ای برای رسیدن به ماه پیروزی انقلاب اسلامی. اکنون که به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نزدیک می‌شویم باید تلاش هایمان را افزون کنیم تا از آزمون سخت خدمت به مردم ایران اسلامی سربلند بیرون بیاییم. ما راه درازی آمده‌ایم و اکنون در چهل سالگی انقلاب اسلامی پرتوان و خستگی‌ناپذیر خدمت بی‌منت به آسیب‌دیدگان و نیازمندان را ادامه می دهیم…
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۸ ساعت ۹:۱۱

۴۰ سال، ۴۰ اقدام/ گزارش بیست و ششم: مرهمی برای کاهش رنج‌ بیماران
فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مناسبی برای مرور دستاوردها و موفقیت‌های کشور در حوزه‌های مختلف است. تا دهه فجر با انتشار ۴۰ گزارش به صورت روزانه، مجموعه‌ای از این موفقیت‌ها و دستاوردها را در حوزه‌های کاری جمعیت هلال‌احمر به طور خلاصه مرور می‌کنیم؛ معرفی خدمات بیمارستان نورافشار، گزارش ببیست و ششم است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۸ ساعت ۹:۶

۴۰ سال، ۴۰ اقدام:
گزارش بیست و چهارم: مراکز کنترل و هماهنگی عملیات؛ تقویت نیروهای عملیاتی
فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مناسبی برای مرور دستاوردها وموفقیت‌های کشور در حوزه‌های مختلف است. دهه فجر با انتشار ۴۰ گزارش به صورت روزانه، مجموعه‌ای از این موفقیت‌ها و دستاوردها را در حوزه‌های کاری جمعیت هلال احمر به طور خلاصه مرور می‌کنیم؛ مراکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر، بیست و چهارمین گزارش است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۶ ساعت ۱۰:۲۹

برگزاری نشست کمیته امدادونجات و خدمات سفر خراسان رضوی
نشست کمیته امدادونجات و خدمات سفر خراسان رضوی با حضور مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی امروز به میزبانی هلال احمر استان در مشهد برگزار شد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ ساعت ۱۳:۲۳

اجلاس مدیران و روسای شعب جمعیت هلال‌احمر سراسر کشور برگزار می‌شود
اجلاس مدیران و روسای شعب جمعیت هلال‌احمر سراسر کشور با هدف مرور چالش‌ها و دستاوردهای چهاردهه گذشته و نگاهی به چشم‌انداز آینده، ۲۵ و ۲۶ دی‌ماه همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‎شود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ ساعت ۱۰:۵۶

حضور پر شور کارکنان هلال احمر خراسان رضوی در راهپیمایی9 دیماه
جمعی از جوانان، داوطلبان، امدادگران، نجاتگران و کارکنان جمعیت هلال حمر خراسان رضوی دوشادوش اقشار مختلف مردم استان در راهپیمایی نهم دی ماه شرکت کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۹ ساعت ۱۱:۲۱

گزارش اقدام (شماره ۳- آذر ۹۷)؛ به امید روزهایی روشن…
آذر، ماه پر تب و تابی بود. از بازگشت دوباره زلزله به کرمانشاه تا آتش سوزی مدرسه زاهدان و… کمی اوقات مان را تلخ کرد اما آخرین ماه پائیز شیرینی های خاص خودش را هم داشت که نویدبخش آینده ای بهتر است. با بلندترین شب سال آذرماه را به پایان بردیم به امید روزهایی روشن برای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران. گزارشی که پیش روی دارید، خلاصه ای از برنامه ها و فعالیت های آذرماه سال جاری است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۸ ساعت ۱۰:۴۹

خانواده آماده در برابر حوادث منجر به تاب آوری جامعه می شود
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: مانورهای امدادی، جامعه را در برابر حوادث آماده می کند و در نهایت منجر به افزایش تاب آوری اجتماع در برابر حوادث و بلایای طبیعی می شود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۵ ساعت ۱۲:۴۹

وقتی همه بچه های پايگاه اشك شوق ريختند
زوج هلال‌احمري پا به پای هم گوش به زنگ كمك داوطلبانه هستند
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۳ ساعت ۸:۱۲

اجرای طرح “یلدانه” هلال احمر در خراسان رضوی
مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: طرح «یلدانه» با شعار «یلدا برای همه» و با هدف گسترش همدلی و مهربانی در جامعه، همزمان با شب یلدا از سوی داوطلبان هلال احمر در سراسر استان اجرایی شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲ ساعت ۸:۲۴
<<  قبلي  123456789  بعدي  >>