امروز: ۱۴۰۳/۲/۱



اخبـــار
<<  قبلي  123456  بعدي  >>
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبر داد:
ارسال 4900 قلم مواد غذایی به مناطق سیل‌زده گلستان
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از ارسال محموله مواد غذایی کمک‌های هلال احمر خراسان رضوی به سیل‌زدگان گلستان خبر داد و گفت: 4900 قلم مواد غذایی به مناطق سیل‌زده این استان ارسال شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۵ ساعت ۱۷:۱

کاشت نهال میوه بنام شهدای امدادگر در هلال احمر خراسان رضوی
به مناسبت گرامیداشت روز شهدا دو اصله نهال میوه در محوطه فضای سبز ساختمان صلح جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در مشهد به یاد شهدای امدادگر در زمین غرس شد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ ساعت ۱۱:۱۴

طرح ملی خدمات نوروزی از سوی هلال احمر خراسان رضوی اجرا می شود
مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی از اجرای طرح هلال بهشت نوروز98 در خراسان رضوی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ ساعت ۱۴:۵۵

گزارش اقدام ۵ (بهمن ماه ۱۳۹۷)؛ نرم نرمک می‌رسد اینک بهار…
در بهمن ۹۷ به چهل سالگی انقلاب رسیدیم. خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر در چهل سالگی انقلاب اسلامی با تکیه بر ۹۵ سال سابقه پرافتخار خود، بار دیگر با مردم عهدوپیمان بست که خدمت بی منت به به مردم شریف ایران اسلامی را همچون گذشته پرتوان و استوار ادامه دهد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۵ ساعت ۹:۷

دیدار با مادران وهمسران شهدا در سیمرغ مهر گستر
مدیرعامل ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مدیران هلال احمر خراسان رضوی به مناسبت ارتحال حضرت ام البنین(س) با مادران وهمسران 30 شهید والامقام دیدار نمودند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۱ ساعت ۹:۱۲

امدادرسانی واسکان اضطراری بیش از 200 فرد گرفتار در برف وکولاک
سخنگوی هلال احمر خراسان رضوی از امدادرسانی واسکان اضطراری 211 فرد گرفتار در برف و کولاک شب گذشته در محورهای خراسان رضوی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ ساعت ۹:۲

دعوت گروههای امدادگران، جوانان و داوطلبان برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
گروهها وتشکلهای جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از عموم مردم برای حضور پرشور و پرشمار در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی دعوت به عمل آوردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ ساعت ۱۴:۷

چهل سال، چهل اقدام/گزارش‌سی‌وششم: مرز بی‌پایان خدمت
فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مناسبی برای مرور دستاوردها وموفقیت‌های کشور در حوزه‌های مختلف است. دهه فجر با انتشار ۴۰ گزارش به صورت روزانه، مجموعه‌ای از این موفقیت‌ها و دستاوردها را در حوزه‌های کاری جمعیت هلال احمر به طور خلاصه مرور می‌کنیم؛ روایت آمورزش نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر سی‌وششمین گزارش است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ ساعت ۹:۳۹

پیام تبریک مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر
مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را به تمامی کارکنان ،داوطلبان وامدادگران هلال احمر خراسان رضوی تبریک گفت.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ساعت ۱۱:۱۵

رهاسازی ونجات مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با پراید
سخنگوی هلال احمر خراسان رضوی از انجام عملیات رهاسازی ونجات فرد محبوس در خودروی پراید خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ساعت ۸:۱۸

گزارش اقدام ۴ (دی‌ماه ۱۳۹۷)؛ خدمت ادامه دارد…
دی ماه پر تب و تاب بود و مقدمه ای برای رسیدن به ماه پیروزی انقلاب اسلامی. اکنون که به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نزدیک می‌شویم باید تلاش هایمان را افزون کنیم تا از آزمون سخت خدمت به مردم ایران اسلامی سربلند بیرون بیاییم. ما راه درازی آمده‌ایم و اکنون در چهل سالگی انقلاب اسلامی پرتوان و خستگی‌ناپذیر خدمت بی‌منت به آسیب‌دیدگان و نیازمندان را ادامه می دهیم…
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۸ ساعت ۹:۱۱

۴۰ سال، ۴۰ اقدام/ گزارش بیست و ششم: مرهمی برای کاهش رنج‌ بیماران
فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مناسبی برای مرور دستاوردها و موفقیت‌های کشور در حوزه‌های مختلف است. تا دهه فجر با انتشار ۴۰ گزارش به صورت روزانه، مجموعه‌ای از این موفقیت‌ها و دستاوردها را در حوزه‌های کاری جمعیت هلال‌احمر به طور خلاصه مرور می‌کنیم؛ معرفی خدمات بیمارستان نورافشار، گزارش ببیست و ششم است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۸ ساعت ۹:۶

۴۰ سال، ۴۰ اقدام:
گزارش بیست و چهارم: مراکز کنترل و هماهنگی عملیات؛ تقویت نیروهای عملیاتی
فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مناسبی برای مرور دستاوردها وموفقیت‌های کشور در حوزه‌های مختلف است. دهه فجر با انتشار ۴۰ گزارش به صورت روزانه، مجموعه‌ای از این موفقیت‌ها و دستاوردها را در حوزه‌های کاری جمعیت هلال احمر به طور خلاصه مرور می‌کنیم؛ مراکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر، بیست و چهارمین گزارش است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۶ ساعت ۱۰:۲۹

برگزاری نشست کمیته امدادونجات و خدمات سفر خراسان رضوی
نشست کمیته امدادونجات و خدمات سفر خراسان رضوی با حضور مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی امروز به میزبانی هلال احمر استان در مشهد برگزار شد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ ساعت ۱۳:۲۳

اجلاس مدیران و روسای شعب جمعیت هلال‌احمر سراسر کشور برگزار می‌شود
اجلاس مدیران و روسای شعب جمعیت هلال‌احمر سراسر کشور با هدف مرور چالش‌ها و دستاوردهای چهاردهه گذشته و نگاهی به چشم‌انداز آینده، ۲۵ و ۲۶ دی‌ماه همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‎شود.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ ساعت ۱۰:۵۶
<<  قبلي  123456  بعدي  >>