امروز: ۱۴۰۳/۲/۱



اخبـــار
دیدار هنرمندان و کارآفرینان آق قلا و گمیشان با مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی
تعدادی از هنرمندان صنایع دستی و کارآفرینان استان گلستان ( آق قلا و گمیشان ) با مدیرعامل هلال احمر استان خراسان رضوی دیدار کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۲۵ ساعت ۱۱:۵۳

خاطرات یک امدادگر پیشکسوت
امدادگر و پیشکسوت جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به حضور خود در اکثر حوادث بزرگ کشور در طول 50 سال گذشته انفجار قطار نیشابور را بسیار سخت و دردآور توصیف کرد و گفت: شرایط عجیبی بود؛ چندین نفر کشته شده بودند در حالی که جسد سالمی را نتوانستیم پیدا کنیم
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۲۴ ساعت ۱۰:۵

نگاهی به دعای « اللّهُمَّ اَدْخِلْ عَلی اَهْلِ الْقُبُورِ السُّرُور»
یک از دعاهای ماه رمضان دعای « اللّهُمَّ اَدْخِلْ عَلی اَهْلِ الْقُبُورِ السُّرُورَ ... » است مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با نگاهی به این دعا به تشریح آن پرداخته است .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۲۲ ساعت ۱۱:۴۰

حضور هلال احمری ها در جلسه تفسیر قرآن آیت ا... علم الهدی
مدیرعامل ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ، معاونان و مدیران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ضمن دیدار با آیت ا...سید احمدعلم الهدی در جلسه تفسیر قرآن ایشان شرکت کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۲۲ ساعت ۱۱:۳۲

پولهای مردم برای سیل زدگان، خرج شارژ انبارهای هلال احمر نمی شود
دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد : برای شارژ و تأمین اقلام انبارهای امدادی به هیچ عنوان از پولهای اهدایی که مردم برای کمک به سیل زدگان داده اند، استفاده نمی شود
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۲۱ ساعت ۹:۹

رییس جمعیت هلال احمر: واریز ۱۵۷میلیارد تومان از سوی مردم به حساب هلال‌احمر برای کمک به سیل‌زدگان
دکتر علی‌اصغر پیوندی، رییس جمعیت هلال احمر ، ۱۸ اردیبهشت ۹۸ به مناسبت روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ میهمان برنامه «سلام صبح بخیر» در شبکه سوم سیما بود و از واریز ۱۵۷میلیارد تومان از سوی مردم به حساب هلال‌احمر برای کمک به سیل‌زدگان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۹ ساعت ۱۳:۱۲

رئیس جمهور: صحنه کمک‌رسانی ملت ایران به آسیب‌دیدگان سیل اخیر، غایب نداشت
رئیس جمهور با قدردانی از تلاش همه نیروهای ایثارگر تأکید کرد: نیروهای ایثارگر در حادثه سیل اخیر به خوبی در صحنه حاضر شدند و کار بسیار بزرگی در این زمینه انجام دادند و این اقدامات جزء سوابق بسیار درخشان تاریخ امداد و نجات، کمک، تعاون و خدمت در کشور خواهد بود
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۹ ساعت ۱۳:۳

تقدیر مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی از اقتدار دستگاه قضایی
اقدام به موقع دستگاه قضایی در برخورد با سودجویان و افرادی که با اعلام شماره حساب قصد سوء استفاده از نیت خیر مردم نیکوکار در جریان سیل های اخیر را داشتند قابل تحسین است
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۹ ساعت ۸:۱۰

اجرای مانور ایمنی و آمادگی در برابر زلزله در مشهد
مانور ایمنی و آمادگی در برابر زلزله به میزبانی دبیرستان شاهد عترت مشهد و با اجرای برنامه های مختلف امدادی توسط گروه دادرس دانش آموزی انجام شد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۷ ساعت ۸:۱۸

برنامه های گرامیداشت هفته هلال احمر در خراسان رضوی تشریح شد
از نواختن زنگ امداد و نجات در یکی از مدارس مشهد و اجرای مانور زلزله در مهدکودکها تا آموزش پناهگیری و تخلیه اضطراری و تجدید میثاق با شهدا و نیز رژه اعزام کاروان بزرگ محموله های اهدایی مردمی ، از جمله برنامه های هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ است.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۵ ساعت ۱۳:۳۳

تاکید بر نقش رسانه‌ها در مدیریت بحران در همایش هلال احمر خراسان رضوی/ ادبیات هشدارهای هواشناسی مردم را حساس نمی‌کند!؟
دوره آموزشی نقش رسانه در مدیریت بحران با حضور دکتر اکبر نصراللهی، رئیس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه واحد تهران مرکزی به میزبانی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۰ ساعت ۱۷:۱

عواید باغ خونی از طریق هلال احمر به سیلزدگان می رسد/ دستگیری شهدای گوهرشاد مشهد از سیلزدگان
مدیرعامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی از راه‌اندازی سالن تئاتر در «موزه زنده زیارت» در مشهد خبر داد. به گزارش روابط عمومی هلال احمر خراسان رضوی، «محمدعلی چمی‌گو» در نشست خبری دومین اجرای عمومی نمایش «باغ خونی» که صبح دیروز با حضور جمعی از هنرمندان این نمایش و اعضای جمعیت هلال احمر خراسان رضوی برگزار شد، بیان کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته این مؤسسه، یک سالن نمایش با ظرفیت 150 نفر در این موزه راه‌اندازی خواهد شد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۵ ساعت ۱۳:۱

تجلیل از جانبازان و فرزندان شهدا در هلال احمر خراسان رضوی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: جانبازان و ایثارگران پیشگام همه حرکت‌های اجتماعی انقلاب و کمک به سیلزدگان حوادث اخیر کشور بودند. حجت الاسلام والمسلمین حسین معصومی در آیین تکریم و تجلیل از جانبازان و فرزندان شهدای هلال احمر استان در سالن مرحوم دفتری مشهد افزود: شرط جامعه پویا توجه به ایثارگران است و این جانبازان ماه یا ستارگان نورافشان امروز و هر روز ما هستند. مدیرکل بنیاد
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۳ ساعت ۱۴:۵

۵ تیم عملیاتی و لجستیک جمعیت هلال احمر خراسان رضوی عازم گلستان شد
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از اعزام ۵ تیم عملیاتی و لجستیک جمعیت هلال احمر این استان به منطقه سیل زده گلستان خبر داد .
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۰ ساعت ۱۳:۲۹

۱۴۸ حادثه‌دیده سیل روستاهای خراسان رضوی امدادرسانی شدند
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه در ۱۰ عملیات 4 ساعت اخیر به ۱۴۸ حادثه‌دیده روستایی امدادرسانی شد، گفت: این عملیات‌ها که همگی مربوط به حادثه سیلی صبح امروز بود، توسط 1۰۷ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر انجام شد.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۷ ساعت ۱۳:۲۷